BF 11/10 :-)
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2014
    #1

    BF 11/10 :-)

    Plussade redan för två veckor sedan och är i vecka 6. Har en son på 2 år sedan tidigare och kände tidigt att jag var gravid, metallsmak i munnen och någon känsla i kroppen. Mår faktiskt helt ok (förutom en envisa förkylning), min mage har dock svällt upp oerhört så det blir nog vida toppar på jobbet ett tag framöver..:-)
  2. 1
    BF 11/10 :-) Plussade redan för två veckor sedan och är i vecka 6. Har en son på 2 år sedan tidigare och kände tidigt att jag var gravid, metallsmak i munnen och någon känsla i kroppen. Mår faktiskt helt ok (förutom en envisa förkylning), min mage har dock svällt upp oerhört så det blir nog vida toppar på jobbet ett tag framöver..:-)
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2

    BF 11/10 :-)

    Grattis hanna_d!!! Välkommen till oktobergruppen. Jag har också barn sedan tidigare, en flicka på 4 och en son på 2 år så jag kände också av det på en gång. Plussade på bim-5 men då var brösten redan så ömma så det gjorde ont att tom duscha på dem. Jag är i vecka 8 nu och det ömma har typ försvunnit helt och etsats med ett evigt illamående, ont i huvudet och trötthet.
  4. 2
    BF 11/10 :-) Grattis hanna_d!!! Välkommen till oktobergruppen. Jag har också barn sedan tidigare, en flicka på 4 och en son på 2 år så jag kände också av det på en gång. Plussade på bim-5 men då var brösten redan så ömma så det gjorde ont att tom duscha på dem. Jag är i vecka 8 nu och det ömma har typ försvunnit helt och etsats med ett evigt illamående, ont i huvudet och trötthet.
  5. Medlem sedan
    Feb 2014
    #3
    Välkommen! Skönt att höra att fler än jag svullnat Har en grabb på snart fem och bf 5/10! Hoppas du får fortsätta må väl!
  6. 3
    Välkommen! Skönt att höra att fler än jag svullnat Har en grabb på snart fem och bf 5/10! Hoppas du får fortsätta må väl!
  7. Medlem sedan
    Feb 2014
    #4
    Hej o GRATTIS!
  8. 4
    Hej o GRATTIS!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar