Hur går det för er?
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Hur går det för er?

    Mitt illamående har blivit bättre. Nu kommer det bara lite ibland men jag har börjat känna av foglossning och det oroar mig lite. Hur går det för er?
  2. 1
    Hur går det för er? Mitt illamående har blivit bättre. Nu kommer det bara lite ibland men jag har börjat känna av foglossning och det oroar mig lite. Hur går det för er?
  3. Medlem sedan
    Dec 2013
    #2
    Vad skönt att det är bättre med illamående EmmiLu! Hur känns foglossning egentligen?

    För mig går det bra, idag var det inskrivning och ultraljud, fantastiskt att för första gången få se en liten böna därinne, även om jag själv inte såg så mycket. Men det gjort barnmorskan som såg ett litet hjärta slå därinne, vilken känsla! Pyret var något mindre än vad vi trott, så nu har jag räknats bakåt tre dagar och har därför BF 4/10 istället.

    I övrigt är jag lite less just nu, mycket illamående, fortsatt galet trött, en förkylning och hosta som suttit i snart en månad, ganska mycket molvärk som gör ont och lite depptankar över hur mycket jobbigheter det är kvar innan pyret kommer ut. :-S Men depptankarna försvann lite när jag ändå fick se att det var något därinne =)

    Hur går det för övriga?
  4. 2
    Vad skönt att det är bättre med illamående EmmiLu! Hur känns foglossning egentligen?

    För mig går det bra, idag var det inskrivning och ultraljud, fantastiskt att för första gången få se en liten böna därinne, även om jag själv inte såg så mycket. Men det gjort barnmorskan som såg ett litet hjärta slå därinne, vilken känsla! Pyret var något mindre än vad vi trott, så nu har jag räknats bakåt tre dagar och har därför BF 4/10 istället.

    I övrigt är jag lite less just nu, mycket illamående, fortsatt galet trött, en förkylning och hosta som suttit i snart en månad, ganska mycket molvärk som gör ont och lite depptankar över hur mycket jobbigheter det är kvar innan pyret kommer ut. :-S Men depptankarna försvann lite när jag ändå fick se att det var något därinne =)

    Hur går det för övriga?
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3

    Hur går det för er?

    Visst är det skönt att få se ett hjärta!!! Jag ska på inskrivning på måndag. Foglossning är en stickande, brinnande värk runt bäckenet. Jag känner värk i ljumskarna, bak i ryggen och höfterna och man kan inte sitta still längre stunder i samma position. Det är lederna som mjukas upp runt bäckenet för att förbereda för att kunna utvidgas under förlossningen.
  6. 3
    Hur går det för er? Visst är det skönt att få se ett hjärta!!! Jag ska på inskrivning på måndag. Foglossning är en stickande, brinnande värk runt bäckenet. Jag känner värk i ljumskarna, bak i ryggen och höfterna och man kan inte sitta still längre stunder i samma position. Det är lederna som mjukas upp runt bäckenet för att förbereda för att kunna utvidgas under förlossningen.
  7. Medlem sedan
    Feb 2014
    #4
    Hej! Mitt illamående blir bara värre och framförallt börjar jag ha smärtor från området ljumske/mage.... vad är detta? foglossning?! Förra graviditeten hade jag inga komplikationer, illamående eller liknande så jag har ingenting att jämföra med....

    Däremot så syns det redan på mig, DET känns väldigt tidigt....för tidigt....hur skall jag kunna dölja det här så länge som möjligt?!
  8. 4
    Hej! Mitt illamående blir bara värre och framförallt börjar jag ha smärtor från området ljumske/mage.... vad är detta? foglossning?! Förra graviditeten hade jag inga komplikationer, illamående eller liknande så jag har ingenting att jämföra med....

    Däremot så syns det redan på mig, DET känns väldigt tidigt....för tidigt....hur skall jag kunna dölja det här så länge som möjligt?!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar