Bra profylaxkurs
Förlossning
  1. Medlem sedan
    Sep 2013
    #1

    Bra profylaxkurs

    Inför min förlossning gick jag en kurs i Malmö som heter Basal kroppskännedom för gravida. Den hjälpte mig verkligen inför och under förlossningen. Jag kände mig säkrare, kunde slappna av mer och fick dessutom konkreta övningar att ta till som funkade både mot smärtan och oron under graviditeten och förlossningen. Rekommenderar alla som vill ha en lite bättre förlossning att testa den Kursen.
  2. 1
    Bra profylaxkurs Inför min förlossning gick jag en kurs i Malmö som heter Basal kroppskännedom för gravida. Den hjälpte mig verkligen inför och under förlossningen. Jag kände mig säkrare, kunde slappna av mer och fick dessutom konkreta övningar att ta till som funkade både mot smärtan och oron under graviditeten och förlossningen. Rekommenderar alla som vill ha en lite bättre förlossning att testa den Kursen.
  3. Medlem sedan
    Feb 2014
    Expert
    #2
    I Stockholm finns liknande kurser. Kika in på www.vagafoda.se

    /Emma & Ellinor
    leg barnmorskor och kursledare
  4. 2
    I Stockholm finns liknande kurser. Kika in på www.vagafoda.se

    /Emma & Ellinor
    leg barnmorskor och kursledare
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    Vi gick Babygruppens Profylax helgkurs, hjälpte oss något enormt då jag var väldigt förlossningsrädd mot vaginalförlossning men kursen hjälpte något enormt och rätt avgörande.
  6. 3
    Vi gick Babygruppens Profylax helgkurs, hjälpte oss något enormt då jag var väldigt förlossningsrädd mot vaginalförlossning men kursen hjälpte något enormt och rätt avgörande.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar