Inskrivning
Septemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Inskrivning

    Igår var jag till bm för inskrivning. Var då precis 10 fulla veckor så kändes ok att göra det nu (känns onödigt med för tidig inskrivning pga missfallsrisken).
    Jag har en annan bm nu och blev dock förvånad att de inte tog provtagning igår utan det ska jag komma åter och göra om två veckor som rutinen är på denna mottagning. Vore bra att få se om järnvärde m.m. ligger bra. Hur har det varit för er andra, tog de prover i samband med inskrivning?
  2. 1
    Inskrivning Igår var jag till bm för inskrivning. Var då precis 10 fulla veckor så kändes ok att göra det nu (känns onödigt med för tidig inskrivning pga missfallsrisken).
    Jag har en annan bm nu och blev dock förvånad att de inte tog provtagning igår utan det ska jag komma åter och göra om två veckor som rutinen är på denna mottagning. Vore bra att få se om järnvärde m.m. ligger bra. Hur har det varit för er andra, tog de prover i samband med inskrivning?
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Jag var på inskrivning igår (11+6) och fick ta alla prover då. Men jag är omfödeska och får inte komma tillbaka fören efter RUL, någon gång i april...
  4. 2
    Jag var på inskrivning igår (11+6) och fick ta alla prover då. Men jag är omfödeska och får inte komma tillbaka fören efter RUL, någon gång i april...
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Jag har inskrivning mitten av mars, är då i v12 el v13. Vet inte om det var fullt fram tills dess, eller om det är som vanligt. Min förra och första graviditet blev det inskrivning v 15 för att det var så fullt. Kanske ett problem lokalt hos mitt mvc, eller så gäller det Malmö i stort.
  6. 3
    Jag har inskrivning mitten av mars, är då i v12 el v13. Vet inte om det var fullt fram tills dess, eller om det är som vanligt. Min förra och första graviditet blev det inskrivning v 15 för att det var så fullt. Kanske ett problem lokalt hos mitt mvc, eller så gäller det Malmö i stort.
  7. Anonymia
    #4
    Jag och datum... men jag var iallfall på inskrivning häromveckan typ 8+?, och fick då lämna alla prov. Såg bra ut då.
  8. 4
    Jag och datum... men jag var iallfall på inskrivning häromveckan typ 8+?, och fick då lämna alla prov. Såg bra ut då.
  9. GlobenKulan
    #5

    inga prover vid inskrivning

    Har varit på läkarbesök för jag blödde relativit mycket, var då 9+1.
    Ska ta blodprov för KUB nästa onsdag.
  10. 5
    inga prover vid inskrivning Har varit på läkarbesök för jag blödde relativit mycket, var då 9+1.
    Ska ta blodprov för KUB nästa onsdag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar