Dölja Hela Härligheten
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2014
    #1

    Dölja Hela Härligheten

    Jahopp ja....redan dags att dölja magen...så var det iiinte förra gången...hur skall jag dölja det här så absolut länge som möjligt?!

    Hur har ni det i era kroppar så här tidigt, fler än jag med tidig "gravidmage"
  2. 1
    Dölja Hela Härligheten Jahopp ja....redan dags att dölja magen...så var det iiinte förra gången...hur skall jag dölja det här så absolut länge som möjligt?!

    Hur har ni det i era kroppar så här tidigt, fler än jag med tidig "gravidmage"
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2

    Dölja Hela Härligheten

    Min mage är definitivt mycket större än innan men den var lite stor innan också tyvärr så folk tror nog bara att jag har gått upp lite mer i vikt. BM har sagt åt mig att jag ska försöka hålla min vikt så länge som möjligt. Vikten står still som tur är men alla jackor stramar. Jag använder även mina gamla gravidbyxor nu redan. Det syntes tidigt med min tvåa också. Det är som att kroppen vet vad den ska göra från första gången och allt går mycket snabbare. Det som är bra är att man också känner bebisen snabbare
  4. 2
    Dölja Hela Härligheten Min mage är definitivt mycket större än innan men den var lite stor innan också tyvärr så folk tror nog bara att jag har gått upp lite mer i vikt. BM har sagt åt mig att jag ska försöka hålla min vikt så länge som möjligt. Vikten står still som tur är men alla jackor stramar. Jag använder även mina gamla gravidbyxor nu redan. Det syntes tidigt med min tvåa också. Det är som att kroppen vet vad den ska göra från första gången och allt går mycket snabbare. Det som är bra är att man också känner bebisen snabbare
  5. Medlem sedan
    Feb 2014
    #3
    Ja för mig har det blivit aktuellt att göra inköp för nya kläder redan nu med... Hoppas att det inte fortsätter att gå i rasande fart då jag behöver dölja ett bra tag till
  6. 3
    Ja för mig har det blivit aktuellt att göra inköp för nya kläder redan nu med... Hoppas att det inte fortsätter att gå i rasande fart då jag behöver dölja ett bra tag till
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4

    Dölja Hela Härligheten

    Jag har redan berättat för alla att jag är gravid, alla utom chefen och eleverna i skolan (jag är lärare).
  8. 4
    Dölja Hela Härligheten Jag har redan berättat för alla att jag är gravid, alla utom chefen och eleverna i skolan (jag är lärare).
  9. Medlem sedan
    Feb 2014
    #5
    Vad skönt EmmiLu att du redan avverkat "berätta-fasen"!
    Jag är halvfläskig sen tidigare, vilket kommer till godo nu!
    :-) De runt omkring tänker nog bara att:
    -Näää vad hon gått upp o blivit större... o ingen anar nog pga min ålder... Men känner ni också hur man redan har
    som en tung tennisboll långt ner i magen? coolt att känna hur det växer så det knakar redan liksom! :-)
  10. 5
    Vad skönt EmmiLu att du redan avverkat "berätta-fasen"!
    Jag är halvfläskig sen tidigare, vilket kommer till godo nu!
    :-) De runt omkring tänker nog bara att:
    -Näää vad hon gått upp o blivit större... o ingen anar nog pga min ålder... Men känner ni också hur man redan har
    som en tung tennisboll långt ner i magen? coolt att känna hur det växer så det knakar redan liksom! :-)
  11. Medlem sedan
    Feb 2014
    #6
    Ja, jag tycker att det går fort denna gången... Jag blir nog tvungen att avslöja mig tidigare än tänkt tyvärr:/
  12. 6
    Ja, jag tycker att det går fort denna gången... Jag blir nog tvungen att avslöja mig tidigare än tänkt tyvärr:/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar