Omtanke!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Omtanke!

    Hur går det för er?
    Kram!
  2. 1
    Omtanke! Hur går det för er?
    Kram!
  3. Medlem sedan
    Apr 2011
    #2
    Hej tack för din omtanke! Med mig har det äntligen blivit av. Blev inseminerad i fredags. Det blev spermiedonation nämligen till slut. Så nu försöker vi inte tänka på det nu innan vi får ta ett test. Hur går det för dig då? Kram
  4. 2
    Hej tack för din omtanke! Med mig har det äntligen blivit av. Blev inseminerad i fredags. Det blev spermiedonation nämligen till slut. Så nu försöker vi inte tänka på det nu innan vi får ta ett test. Hur går det för dig då? Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Håller tummarna för er! För mig går det bra hittills, är gravid i v 18 efter frysåterföring. Det är vårt andra, vår första kom till efter frysåterföring 2011 och är två år nu.
    när har ni testdag?
  6. 3
    Håller tummarna för er! För mig går det bra hittills, är gravid i v 18 efter frysåterföring. Det är vårt andra, vår första kom till efter frysåterföring 2011 och är två år nu.
    när har ni testdag?
  7. Medlem sedan
    Apr 2011
    #4
    Nästa söndag. .så snart 1 vecka kvar bara. Försöker inte tänka så mycket. .men det är ju väldigt svårt ok ultraljud snart då eller du har haft
  8. 4
    Nästa söndag. .så snart 1 vecka kvar bara. Försöker inte tänka så mycket. .men det är ju väldigt svårt ok ultraljud snart då eller du har haft
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar