Armband mot illamående
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Armband mot illamående

    Var på inskrivning idag och fick tipset att testa armband för illamåendet. Var jag verkligen lika borta under de föregående graviditeterna för nu minns jag att jag hade sånt förra gången. Totalt glömt bort!! Vad har jag mer glömt bort, hur man föder kanske?? Köpte genast två nya och hoppas att det hjälper. Någon som testat dem?
  2. 1
    Armband mot illamående Var på inskrivning idag och fick tipset att testa armband för illamåendet. Var jag verkligen lika borta under de föregående graviditeterna för nu minns jag att jag hade sånt förra gången. Totalt glömt bort!! Vad har jag mer glömt bort, hur man föder kanske?? Köpte genast två nya och hoppas att det hjälper. Någon som testat dem?
  3. Medlem sedan
    Feb 2014
    #2
    Inte testat men de sägs vara bra, jag blev tipsad om zonterapi med... Men armband är nog enklare
  4. 2
    Inte testat men de sägs vara bra, jag blev tipsad om zonterapi med... Men armband är nog enklare
  5. Medlem sedan
    Feb 2014
    #3
    De funkar, jag har anv dessa båda gångerna men det funkar bara mot smått illamående, de dämpade dock toppen på illamåendet när det var som värst men jag var ändå sängliggande i 8 veckor!
    Har köpt ett par nya nu och började anv igår.
  6. 3
    De funkar, jag har anv dessa båda gångerna men det funkar bara mot smått illamående, de dämpade dock toppen på illamåendet när det var som värst men jag var ändå sängliggande i 8 veckor!
    Har köpt ett par nya nu och började anv igår.
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4

    Armband mot illamående

    Jag tyckte också att de hjälpte lite precis som du sa, toppen av illamåendet men bara det är det ju värt. Nu mår jag mycket bättre och har slutat med armbanden. Vissa stunder kan vara lite tunga men illamåendet och den extrema tröttheten är borta nu som tur är. Kanske börjar dra ihop sig till spökveckorna, skön omväxling i så fall!! Men nu är det bara 8 dagar kvar till den magiska 12 veckorsgränsen är förbi för mig!!!!
  8. 4
    Armband mot illamående Jag tyckte också att de hjälpte lite precis som du sa, toppen av illamåendet men bara det är det ju värt. Nu mår jag mycket bättre och har slutat med armbanden. Vissa stunder kan vara lite tunga men illamåendet och den extrema tröttheten är borta nu som tur är. Kanske börjar dra ihop sig till spökveckorna, skön omväxling i så fall!! Men nu är det bara 8 dagar kvar till den magiska 12 veckorsgränsen är förbi för mig!!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar