Detta är på riktigt!
Augustibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Detta är på riktigt!

    Är i vecka 18 nu. Och gäster på jobbet har till och med börjat påpeka att jag är gravid. Så nu börjar det kännas mer som på riktigt. Och på fredag får vi på riktigt verkligen se om/att det är någon där inne! Längtar!
  2. 1
    Detta är på riktigt! Är i vecka 18 nu. Och gäster på jobbet har till och med börjat påpeka att jag är gravid. Så nu börjar det kännas mer som på riktigt. Och på fredag får vi på riktigt verkligen se om/att det är någon där inne! Längtar!
  3. Medlem sedan
    Apr 2013
    #2
    ååhhh så spännande. jag är oxå i v 18 och får vänta ända till 11 mars för att titta in.
    jag har oxå blivit rund om magen, men bara en har påpekat graviditeten. en patient i förra veckan. (förrutom de som redan vet.) tror inte nån annan vågar. magen står åt alla hörn...
    min dotter klappade på magen igår å sa " va tjock du e mamma". vi som tänkte hålla oss till ultraljudet innan vi berätta för barnen. hoppas tillväxten väntar lite nu...
  4. 2
    ååhhh så spännande. jag är oxå i v 18 och får vänta ända till 11 mars för att titta in.
    jag har oxå blivit rund om magen, men bara en har påpekat graviditeten. en patient i förra veckan. (förrutom de som redan vet.) tror inte nån annan vågar. magen står åt alla hörn...
    min dotter klappade på magen igår å sa " va tjock du e mamma". vi som tänkte hålla oss till ultraljudet innan vi berätta för barnen. hoppas tillväxten väntar lite nu...
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Ha visst är det härligt! Och det går mot vår! En liten krabat växer i magen!
    Längtar också till ultraljud, vårt är 10 mars i v 19!
    Vi är i v 17 nu! Kramar
  6. 3
    Ha visst är det härligt! Och det går mot vår! En liten krabat växer i magen!
    Längtar också till ultraljud, vårt är 10 mars i v 19!
    Vi är i v 17 nu! Kramar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar