Plusset är här!!!
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Plusset är här!!!

    Efter 18 månaders försök och 2 missfall, senaste i augusti, så har jag plussat igen! Många oroliga känslor men jag försöker att inte oroa mig för det jag inte kan påverka. Istället passar jag på att glädja mig åt en till liten fis! Bf 30/10.

    Har redan börjat känna av illamåendet rätt ofta men tack o lov inte spytt än.

    Hoppas få hänga med er här ett tag
  2. 1
    Plusset är här!!! Efter 18 månaders försök och 2 missfall, senaste i augusti, så har jag plussat igen! Många oroliga känslor men jag försöker att inte oroa mig för det jag inte kan påverka. Istället passar jag på att glädja mig åt en till liten fis! Bf 30/10.

    Har redan börjat känna av illamåendet rätt ofta men tack o lov inte spytt än.

    Hoppas få hänga med er här ett tag
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    vad kul, Grattis =) du ska se att det går vägen denna gången.
    Är allt en speciell känsla det där med o se plusset- så svårt att fatta att det är ett litet liv därinne o att man ska bli förälder. MAGISKT!
  4. 2
    vad kul, Grattis =) du ska se att det går vägen denna gången.
    Är allt en speciell känsla det där med o se plusset- så svårt att fatta att det är ett litet liv därinne o att man ska bli förälder. MAGISKT!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Ja det är verkligen svårt att greppa! MEN har börjat få fogsmärtor redan så ngt märker jag. Förra hela gången fick jag ha kryckor från vecka 17 o bälte vecka 14. I somras fick jag ha bälte från vecka 6-11 sen missfall så får se hur det utvecklar sig
  6. 3
    Ja det är verkligen svårt att greppa! MEN har börjat få fogsmärtor redan så ngt märker jag. Förra hela gången fick jag ha kryckor från vecka 17 o bälte vecka 14. I somras fick jag ha bälte från vecka 6-11 sen missfall så får se hur det utvecklar sig
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4

    Plusset är här!!!

    Stort grattis!!!! Jag har också ont i bäckenet. Ska ringa sjukgymnast idag och få köpa bälte. Satt på golvet igår på en öppen förskola och det gör jag inte igen. Kom knappt upp och hade jätte ont resten av dagen. Grattis igen till plusset!!!!!
  8. 4
    Plusset är här!!! Stort grattis!!!! Jag har också ont i bäckenet. Ska ringa sjukgymnast idag och få köpa bälte. Satt på golvet igår på en öppen förskola och det gör jag inte igen. Kom knappt upp och hade jätte ont resten av dagen. Grattis igen till plusset!!!!!
  9. Medlem sedan
    Feb 2014
    #5
    Grattis! Har bf 2 nov så vi ligger rätt lika.
    Känns så tidigt .....vågar inte hoppas riktigt än...men är förväntansfull!
  10. 5
    Grattis! Har bf 2 nov så vi ligger rätt lika.
    Känns så tidigt .....vågar inte hoppas riktigt än...men är förväntansfull!
  11. Medlem sedan
    Dec 2013
    #6
    Grattis Mangojerrie! Håller tummarna för att det går vägen denna gång för dig. Man har ju i alla fall statestiken på sin sida för att det faktiskt ska gå bra och bli ett barn försöker jag tänka (även om det är svårt...).
  12. 6
    Grattis Mangojerrie! Håller tummarna för att det går vägen denna gång för dig. Man har ju i alla fall statestiken på sin sida för att det faktiskt ska gå bra och bli ett barn försöker jag tänka (även om det är svårt...).
  13. Medlem sedan
    Jun 2011
    #7
    Så skönt att ha er här även om det känns tidigt och overkligt hjälper ankomstgruppen mig att förankra det i mig själv
  14. 7
    Så skönt att ha er här även om det känns tidigt och overkligt hjälper ankomstgruppen mig att förankra det i mig själv
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar