Allt såg...
Augustibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    Allt såg...

    ...bra ut på återbesöket.
    och fick en mycket bättre läkare, trots att han var två timmar försenad pga akut patienter så visade han inte att han var stressad och han tog sig verkligen tiden till att visa att deras hjärtan slog och visade att den ena låg och sög på tummen och den andra låg och sparkade. Så nu vet jag också att de är full rulle där inne trots att jag inte känner så mycket.
    Fast han tog tillbaka mig en vecka, så jag är i v16+2 idag enligt bebisarna istället för 17+1

    Någon som vet vad beräknat bf blir om man är i 16+2?
  2. 1
    Allt såg... ...bra ut på återbesöket.
    och fick en mycket bättre läkare, trots att han var två timmar försenad pga akut patienter så visade han inte att han var stressad och han tog sig verkligen tiden till att visa att deras hjärtan slog och visade att den ena låg och sög på tummen och den andra låg och sparkade. Så nu vet jag också att de är full rulle där inne trots att jag inte känner så mycket.
    Fast han tog tillbaka mig en vecka, så jag är i v16+2 idag enligt bebisarna istället för 17+1

    Någon som vet vad beräknat bf blir om man är i 16+2?
  3. Medlem sedan
    Apr 2013
    #2
    va skönt att det såg bra ut. vilken tur du haft!

    det är väl bara att plussa på 6 dagar från ditt gamla bf. det borde väl bli rätt då?
  4. 2
    va skönt att det såg bra ut. vilken tur du haft!

    det är väl bara att plussa på 6 dagar från ditt gamla bf. det borde väl bli rätt då?
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #3
    Haha hur trött är man inte om man inte kunde komma på den själv? tack tror de blir till att sova ut ordentligt imorgon
  6. 3
    Haha hur trött är man inte om man inte kunde komma på den själv? tack tror de blir till att sova ut ordentligt imorgon
  7. Medlem sedan
    Apr 2013
    #4
    ibland krävs det två hjärnor för att lösa stora matematiska problem
    sov gott!
  8. 4
    ibland krävs det två hjärnor för att lösa stora matematiska problem
    sov gott!
  9. Medlem sedan
    Apr 2009
    #5
    Vad skönt! Tur att de små liven mår bra! Kram och ta hand om dig!
  10. 5
    Vad skönt! Tur att de små liven mår bra! Kram och ta hand om dig!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar