Kanske...
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2014
    #1

    Kanske...

    V 4 + 3 idag och jag kände det i hela kroppen redan när det fäste, hade nog en mindre nidblödning förra veckan och har gått 4 dar över tiden. Plussat två mkt svaga plus innan beräknad mens.

    Mått miniilla, lite ömma bröst men framför allt stramande och värme i livmodern.

    Får se om det hänger sig kvar... Är ju 37 år nu och det är väldigt tidigt ännu så det kan ju snabbt förändras...
    men vi är hoppfulla!
  2. 1
    Kanske... V 4 + 3 idag och jag kände det i hela kroppen redan när det fäste, hade nog en mindre nidblödning förra veckan och har gått 4 dar över tiden. Plussat två mkt svaga plus innan beräknad mens.

    Mått miniilla, lite ömma bröst men framför allt stramande och värme i livmodern.

    Får se om det hänger sig kvar... Är ju 37 år nu och det är väldigt tidigt ännu så det kan ju snabbt förändras...
    men vi är hoppfulla!
  3. Medlem sedan
    Dec 2013
    #2
    Grattis Ziti! Kul med en första person i denna grupp! Har du några barn sedan tidigare?
  4. 2
    Grattis Ziti! Kul med en första person i denna grupp! Har du några barn sedan tidigare?
  5. Medlem sedan
    Feb 2014
    #3
    Tack! 06a och 08a sedan tidigare. Hade bestämt att det skulle räcka men ångrade oss och detta tog på första försöket. Plussade mycket tydligare idag! Hoppas det håller sig kvar bara, lite orolig för missfall eftersom jag är 37 år...
  6. 3
    Tack! 06a och 08a sedan tidigare. Hade bestämt att det skulle räcka men ångrade oss och detta tog på första försöket. Plussade mycket tydligare idag! Hoppas det håller sig kvar bara, lite orolig för missfall eftersom jag är 37 år...
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Åh grattis!! Hoppas vi också hamnar här. Hur ska man kunna vänta tills man får veta nästa vecka?
  8. 4
    Åh grattis!! Hoppas vi också hamnar här. Hur ska man kunna vänta tills man får veta nästa vecka?
  9. Medlem sedan
    Feb 2014
    #5
    Tiden sniglar sig fram...
  10. 5
    Tiden sniglar sig fram...
  11. Anonym
    #6
    Elvik hur har det gått?
  12. 6
    Elvik hur har det gått?
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Nope ingen bebis här
  14. 7
    Nope ingen bebis här
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar