Vilket sjukhus är bra att föda på?
Förlossning
  1. Medlem sedan
    Oct 2013
    #1

    Vilket sjukhus är bra att föda på?

    Hej!

    Jag undrar lite över vilket av sjukhusen i Stockholms län som är allra bäst att föda på. För er som bor i länet och som har fött barn, kan ni vara snälla och besvara följande frågor?

    1. Var födde du?
    2. Hur var bemötandet på BB?
    3. Fick du några allvarliga komplikationer efter förlossningen?

    Anledningen till varför jag frågar är enbart för min egen skull. Jag vill gärna ett bra sjukhus där många har fått en bra upplevelse och erfarenhet.

    Tack på förhand!
  2. 1
    Vilket sjukhus är bra att föda på? Hej!

    Jag undrar lite över vilket av sjukhusen i Stockholms län som är allra bäst att föda på. För er som bor i länet och som har fött barn, kan ni vara snälla och besvara följande frågor?

    1. Var födde du?
    2. Hur var bemötandet på BB?
    3. Fick du några allvarliga komplikationer efter förlossningen?

    Anledningen till varför jag frågar är enbart för min egen skull. Jag vill gärna ett bra sjukhus där många har fått en bra upplevelse och erfarenhet.

    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Hej!
    Här är 177's sida där man objektivt kan jämföra klinikerna :-)

    http://www.1177.se/Stockholm/Regler-...ssningsklinik/
  4. 2
    Hej!
    Här är 177's sida där man objektivt kan jämföra klinikerna :-)

    http://www.1177.se/Stockholm/Regler-...ssningsklinik/
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    Hej, Jag födde på Danderyds förlossning och var kvar på Patient hotellet i 3 dagar (BBhotellet) Vi var hur nöjda som helst med allt på den förlossningen och vi kommer att föda där igen. Jag var förlossningsrädd och gick på Aurora och förlossningen gick så bra att jag längtar till min förlossning med min nu andra barn (födde mars 2013 och väntar andra nu i juli). Från första början frågade jag runt bland mina vänner vilket sjukhus som de har fött på och om det var bra, Danderyds verkar vara rätt så populärt och bra att föda på. Men det är klart att det beror på vad man har för upplevelse och bemötande i övrigt man har fått också.
  6. 3
    Hej, Jag födde på Danderyds förlossning och var kvar på Patient hotellet i 3 dagar (BBhotellet) Vi var hur nöjda som helst med allt på den förlossningen och vi kommer att föda där igen. Jag var förlossningsrädd och gick på Aurora och förlossningen gick så bra att jag längtar till min förlossning med min nu andra barn (födde mars 2013 och väntar andra nu i juli). Från första början frågade jag runt bland mina vänner vilket sjukhus som de har fött på och om det var bra, Danderyds verkar vara rätt så populärt och bra att föda på. Men det är klart att det beror på vad man har för upplevelse och bemötande i övrigt man har fått också.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar