En skön helg
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    En skön helg

    Haft en vecka ledigt från jobbet och avslutat med en helg i Stockholm utan barnen med besök på restaurang och Dramaten. (Bor annars på Gotland) Var riktigt skönt att få sova ut. Iaf i den bemärkelsen att jag bara behövde vakna 2 ggr på natten för att gå och kissa. I vanliga fall är det det plus barn och en katt som väcker mig flera gånger per natt. Sover ni andra bra?
  2. 1
    En skön helg Haft en vecka ledigt från jobbet och avslutat med en helg i Stockholm utan barnen med besök på restaurang och Dramaten. (Bor annars på Gotland) Var riktigt skönt att få sova ut. Iaf i den bemärkelsen att jag bara behövde vakna 2 ggr på natten för att gå och kissa. I vanliga fall är det det plus barn och en katt som väcker mig flera gånger per natt. Sover ni andra bra?
  3. Medlem sedan
    Dec 2013
    #2
    Fantastiskt, hoppas att även denna helg blir bra och utvilande! Utan några som helst störningsmoment sover jag ändå ganska dåligt då det ska upp och kissas i tid och otid, och då vaknar jag ofta!
  4. 2
    Fantastiskt, hoppas att även denna helg blir bra och utvilande! Utan några som helst störningsmoment sover jag ändå ganska dåligt då det ska upp och kissas i tid och otid, och då vaknar jag ofta!
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3

    En skön helg

    Jag sover nu i ett annat rum än barnen. De får sova med pappan men under hela tiden har jag fått gå 3 ggr på toa varje natt. Så jobbigt att leta sig fram till toan när man känner sig helt död.
  6. 3
    En skön helg Jag sover nu i ett annat rum än barnen. De får sova med pappan men under hela tiden har jag fått gå 3 ggr på toa varje natt. Så jobbigt att leta sig fram till toan när man känner sig helt död.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar