Hur våga gå vidare?
Missfall
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Hur våga gå vidare?

    Ni som varit där, ja iofs har jag själv oxå varit där innan, hade ju MF mellan barn 2 och 3 i v 9 men ärligt talat hur går man vidare? Efter div komplikationer och akut sjukhusvistelse så börjar kroppen nu återgå till det normala, var hos BM och allt var bra, Hb, blodtryck, negativt gravtest så nu ska bara själen hinna ikapp och det är nog där problemet är för samtidigt som jag vill börja försöka bli gravid igen så är jag bokstavligt talat livrädd för att det ska bli likadant en gång till.
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Hur våga gå vidare? Ni som varit där, ja iofs har jag själv oxå varit där innan, hade ju MF mellan barn 2 och 3 i v 9 men ärligt talat hur går man vidare? Efter div komplikationer och akut sjukhusvistelse så börjar kroppen nu återgå till det normala, var hos BM och allt var bra, Hb, blodtryck, negativt gravtest så nu ska bara själen hinna ikapp och det är nog där problemet är för samtidigt som jag vill börja försöka bli gravid igen så är jag bokstavligt talat livrädd för att det ska bli likadant en gång till.
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Vi fick missfall med barn 2 i vecka 10. Detta var för 8 veckor sedan men nu försöker vi igen och har småå misstankar att vi är gravida nu, men vågar inte testa för jag är rädd att det inte är något. Är på BMI+4 nu och för 1 vecka sedan hade jag en ytterst sparsam "mens" i två dagar, sedan uppehåll i 1 dag för att sedan få en vattnig blödning sedan inget mer, så nu väntar jag ett tag till och se om jag får några fler tecken än det och halsbränna. Har även de senaste dagarna känt stickningar i bröstvårtorna -kanske inte är något- Är orolig för MA igen
  4. 2
    Vi fick missfall med barn 2 i vecka 10. Detta var för 8 veckor sedan men nu försöker vi igen och har småå misstankar att vi är gravida nu, men vågar inte testa för jag är rädd att det inte är något. Är på BMI+4 nu och för 1 vecka sedan hade jag en ytterst sparsam "mens" i två dagar, sedan uppehåll i 1 dag för att sedan få en vattnig blödning sedan inget mer, så nu väntar jag ett tag till och se om jag får några fler tecken än det och halsbränna. Har även de senaste dagarna känt stickningar i bröstvårtorna -kanske inte är något- Är orolig för MA igen
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Håller tummarna för dig <3 Jag vill ju bli gravid igen men är livrädd för att behöva gå igenom samma sak igen Har haft 2 MF i rad nu (båda i v 10) och har hamnat akut på sjukhus båda gångerna och är supernervös att det ska bli lika en gång till. Kommer verkligen att gå på nålar till v 12 nästa gång, funderar på att kontakta min BM och få hjälp till samtal med kurator
  6. 3
    Håller tummarna för dig <3 Jag vill ju bli gravid igen men är livrädd för att behöva gå igenom samma sak igen Har haft 2 MF i rad nu (båda i v 10) och har hamnat akut på sjukhus båda gångerna och är supernervös att det ska bli lika en gång till. Kommer verkligen att gå på nålar till v 12 nästa gång, funderar på att kontakta min BM och få hjälp till samtal med kurator
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar