Hjärtat i halsgropen!
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    Hjärtat i halsgropen!

    Hej vänner,

    Igårkväll när jag gick på toaletten inför att gå och lägga mig fick jag en svagt, svagt rosafärgad flytning på pappret. Fick panikkänslor då det var ungefär så mitt tidigare missfall började. Var uppe minst 10 gånger under natten för att undersöka om det slutat eller fortsatt, men det kom inget mer rosa. På morgonen mailade jag kl 7 till min mvc, och tio minuter senare hade jag ett akut-ul inbokat på förmiddagen! Sen ringde min bm och pratade lugnande med mig.

    Nu har jag varit där och allt var jättebra, bebis hjärta slog, den sprattlade och har växt till sig rejält så jag blev till och med framflyttad några dagar. Fantastisk känsla! Och är så himla glad att få gå till en så omtänksam och bra mvc, Barnmorskegruppen i Göteborg. Kan varmt rekommendera dessa!
  2. 1
    Hjärtat i halsgropen! Hej vänner,

    Igårkväll när jag gick på toaletten inför att gå och lägga mig fick jag en svagt, svagt rosafärgad flytning på pappret. Fick panikkänslor då det var ungefär så mitt tidigare missfall började. Var uppe minst 10 gånger under natten för att undersöka om det slutat eller fortsatt, men det kom inget mer rosa. På morgonen mailade jag kl 7 till min mvc, och tio minuter senare hade jag ett akut-ul inbokat på förmiddagen! Sen ringde min bm och pratade lugnande med mig.

    Nu har jag varit där och allt var jättebra, bebis hjärta slog, den sprattlade och har växt till sig rejält så jag blev till och med framflyttad några dagar. Fantastisk känsla! Och är så himla glad att få gå till en så omtänksam och bra mvc, Barnmorskegruppen i Göteborg. Kan varmt rekommendera dessa!
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2

    Hjärtat i halsgropen!

    Oh, förstår din skräck men vilken tur att du så snabbt fick ett ul och en bm som bryr sig. Det är alltid läskigt att blöda men jag har gjort det från och till med båda men inte än denna gång. Slemhinnorna blöder så lätt så det behöver inte komma från livmodern. Hoppas du slipper något mer blod så du slipper oroa dig!! Tyr att lillen mådde bra!!
  4. 2
    Hjärtat i halsgropen! Oh, förstår din skräck men vilken tur att du så snabbt fick ett ul och en bm som bryr sig. Det är alltid läskigt att blöda men jag har gjort det från och till med båda men inte än denna gång. Slemhinnorna blöder så lätt så det behöver inte komma från livmodern. Hoppas du slipper något mer blod så du slipper oroa dig!! Tyr att lillen mådde bra!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar