Jaaaa!!!
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Jaaaa!!!

    Plussade i torsdags. Så nu är det en till i den här gruppen!
  2. 1
    Jaaaa!!! Plussade i torsdags. Så nu är det en till i den här gruppen!
  3. Medlem sedan
    Mar 2014
    #2
    Grattis!!
    Själv plussade jag idag! Känns overkligt och man vågar inte hoppas för mkt eftersom det fortfarande är så tidigt. Men såklart är man ju glad!
  4. 2
    Grattis!!
    Själv plussade jag idag! Känns overkligt och man vågar inte hoppas för mkt eftersom det fortfarande är så tidigt. Men såklart är man ju glad!
  5. Medlem sedan
    Feb 2014
    #3
    Grattis! Kul att inte vara ensam härinne längre ;-)
  6. 3
    Grattis! Kul att inte vara ensam härinne längre ;-)
  7. Medlem sedan
    Feb 2014
    #4
    Grattis och välkommen hit!
  8. 4
    Grattis och välkommen hit!
  9. Medlem sedan
    Mar 2014
    #5
    Jag hoppas man får stanna här med, att det inte händer nåt. Men det är ju så himla tidigt så jag vågar inte hoppas för mycket.
    Vilka barn i ordningen är det för er? För mig är det första så detta kommer att bli en spännande tid
  10. 5
    Jag hoppas man får stanna här med, att det inte händer nåt. Men det är ju så himla tidigt så jag vågar inte hoppas för mycket.
    Vilka barn i ordningen är det för er? För mig är det första så detta kommer att bli en spännande tid
  11. Medlem sedan
    Feb 2014
    #6
    3:e här. Har en på snart 8 och en på snart 6 redan.
    Det är alltid lite avundsvärt med kvinnor som väntar första barnet. Du har en tuff och alldeles ljuvlig tid framför dig!
  12. 6
    3:e här. Har en på snart 8 och en på snart 6 redan.
    Det är alltid lite avundsvärt med kvinnor som väntar första barnet. Du har en tuff och alldeles ljuvlig tid framför dig!
  13. Anonym
    #7
    Om allt gårvägen blir det min andra har en dotter på 2 sen innan och grattis
  14. 7
    Om allt gårvägen blir det min andra har en dotter på 2 sen innan och grattis
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar