Äntligen!
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Mar 2014
    #1

    Äntligen!

    Efter lång längtan och många försök - i lördags morse visade stickan ett svagt, svagt plus! Vågar jag tro på detta?

    Har haft en fruktansvärd molvärk, ungefär som kraftigt mensvärk, sedan i torsdags - är detta normalt? Har någon något tips emot värken?
  2. 1
    Äntligen! Efter lång längtan och många försök - i lördags morse visade stickan ett svagt, svagt plus! Vågar jag tro på detta?

    Har haft en fruktansvärd molvärk, ungefär som kraftigt mensvärk, sedan i torsdags - är detta normalt? Har någon något tips emot värken?
  3. Medlem sedan
    Mar 2014
    #2
    Stort stort grattis
    Jag har också molvärk och känner igen detta från när jag väntade dottern. Är livmodern som reser sig. Lite växtvärk
    Med dottern hade jag så ont att jag åkte in till akuten en kväll för att göra VUL men det var inget fel.
    Vetekudde kanske kan dämpa lite?
    Hoppas värken snart går över för dig Vi ligger nog väldigt nära varandra i BF :P
  4. 2
    Stort stort grattis
    Jag har också molvärk och känner igen detta från när jag väntade dottern. Är livmodern som reser sig. Lite växtvärk
    Med dottern hade jag så ont att jag åkte in till akuten en kväll för att göra VUL men det var inget fel.
    Vetekudde kanske kan dämpa lite?
    Hoppas värken snart går över för dig Vi ligger nog väldigt nära varandra i BF :P
  5. Medlem sedan
    Nov 2013
    #3
    Grattis. Ett pluss är alltid ett plus, även om det är svagt.
  6. 3
    Grattis. Ett pluss är alltid ett plus, även om det är svagt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar