En till?!
Novemberbarn 2014
  1. Anonym
    #1

    En till?!

    Hej alla! Igår plussade jag väldigt svagt, fick det bekräftat idag med cb digitalt test!
    Helt sjuk känsla, fast jag visste om det. Det känns i hela kroppen att jag är gravid..
    Är det bara jag som blir livrädd för missfall? Jag orkar nästan inte med min oro.
    Det var likadant med första barnet, vad gör man?

    självklart är jag mest av allt överlycklig och vill skrika det till hela världen
  2. 1
    En till?! Hej alla! Igår plussade jag väldigt svagt, fick det bekräftat idag med cb digitalt test!
    Helt sjuk känsla, fast jag visste om det. Det känns i hela kroppen att jag är gravid..
    Är det bara jag som blir livrädd för missfall? Jag orkar nästan inte med min oro.
    Det var likadant med första barnet, vad gör man?

    självklart är jag mest av allt överlycklig och vill skrika det till hela världen
  3. Medlem sedan
    Mar 2014
    #2
    Grattis och välkommen!
    Jag försöker att inte tänka för mycket på risken för missfall, jag försöker tänka så att om det sker så sker det troligtvis av en anledning, embryot utvecklas inte rätt el liknande. Men jag skulle ju självklart bli förkrossad om det skedde och vill helst inte tänka på det! :/ och jag blir orolig om jag får ont el nåt sånt och måste då springa in på toa och kolla.. Mitt första mål är att komma förbi vecka 8 för läste nånstans att då minskar risken lite grann.
  4. 2
    Grattis och välkommen!
    Jag försöker att inte tänka för mycket på risken för missfall, jag försöker tänka så att om det sker så sker det troligtvis av en anledning, embryot utvecklas inte rätt el liknande. Men jag skulle ju självklart bli förkrossad om det skedde och vill helst inte tänka på det! :/ och jag blir orolig om jag får ont el nåt sånt och måste då springa in på toa och kolla.. Mitt första mål är att komma förbi vecka 8 för läste nånstans att då minskar risken lite grann.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar