lämnar er....
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Mar 2014
    #1

    lämnar er....

    Lämnar er med stor sorg.
    Började med bruna flytningar i fredags och lätt mensvärk.. Försökte intala mig själv att det inte var någon fara, blödde faktiskt med dottern..
    Men igår vakna jag upp med värkar, skojar inte om jag nästan kan göra en jämförelse med värkarbetet vid en förlossning.. Grät och var totalt väck..
    Blödde sparsamt igår, idag blöder jag rikligt.. Och har fruktansvärt ont.. så inväntar samtal från gyn nu..
    Hoppas ni alla mår toppen och att era små bär håller sig fast där inne <3
    Stor kram och stort lycka till!
  2. 1
    lämnar er.... Lämnar er med stor sorg.
    Började med bruna flytningar i fredags och lätt mensvärk.. Försökte intala mig själv att det inte var någon fara, blödde faktiskt med dottern..
    Men igår vakna jag upp med värkar, skojar inte om jag nästan kan göra en jämförelse med värkarbetet vid en förlossning.. Grät och var totalt väck..
    Blödde sparsamt igår, idag blöder jag rikligt.. Och har fruktansvärt ont.. så inväntar samtal från gyn nu..
    Hoppas ni alla mår toppen och att era små bär håller sig fast där inne <3
    Stor kram och stort lycka till!
  3. Medlem sedan
    Nov 2013
    #2
    Styrkekram!
  4. 2
    Styrkekram!
  5. Medlem sedan
    Mar 2014
    #3
    Styrkekram och lycka till!
  6. 3
    Styrkekram och lycka till!
  7. Medlem sedan
    Jun 2010
    #4
    Åh nej vad tråkigt. kramar
  8. 4
    Åh nej vad tråkigt. kramar
  9. Medlem sedan
    Dec 2013
    #5

    lämnar er....

    nej vad jobbigt vännen fårstår verkligen vad du går igenom. ta hand om dig. mitt bästa tips är att prata prata om det. det hjälpte mig. Jag hade inte berättat för någon om min grav (utom sambon såklart) så det var svårt att blev svårt att vara med vänner och familj som inte alls förstod varflr man var ledsen så jag bestämde mig för att berätta om att vi fått missfall och det hjälpte verkligen mig att komma framåt genom stöd och tröst från nära och kära. ...
  10. 5
    lämnar er.... nej vad jobbigt vännen fårstår verkligen vad du går igenom. ta hand om dig. mitt bästa tips är att prata prata om det. det hjälpte mig. Jag hade inte berättat för någon om min grav (utom sambon såklart) så det var svårt att blev svårt att vara med vänner och familj som inte alls förstod varflr man var ledsen så jag bestämde mig för att berätta om att vi fått missfall och det hjälpte verkligen mig att komma framåt genom stöd och tröst från nära och kära. ...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar