Hoppsan med stor glädje
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Hoppsan med stor glädje

    Hej! Jag ska nog egentligen tillhöra ankomst 14/12, men det var helt tomt där och när jag räknar får jag fram antingen 30/11 eller 2/12 i olika appar så kanske jag kan få vara här en liten stund i alla fall? Plussade i fredags, då jag skulle resa iväg över helgen ville jag ha lite koll. Har två lite äldre barn sedan tidigare och tyckte det var så trevligt att dela erfarenheter och upplevelser med andra i samma stadie.

    Blivande maken var också bortrest fast på annat håll så de var lite jobbigt att inte kunna dela det förstaglädjeruset tillsammans :-) Men vi är väldigt glada. V har försökt sedan juli, men tänkte att vi skulle ta lite "halv" paus i försöken nu ett par månader då vi ska gifta oss i juni, men när vi minst anade så blev det :-) Känns otroligt spännande och härligt. Kan inte riktigt förstå det än tror jag. Borde vara vecka 5+5 eller 6+1... har fått olika bud som sagt i olika beräkningar :-)

    Stort grattis till alla!!!
  2. 1
    Hoppsan med stor glädje Hej! Jag ska nog egentligen tillhöra ankomst 14/12, men det var helt tomt där och när jag räknar får jag fram antingen 30/11 eller 2/12 i olika appar så kanske jag kan få vara här en liten stund i alla fall? Plussade i fredags, då jag skulle resa iväg över helgen ville jag ha lite koll. Har två lite äldre barn sedan tidigare och tyckte det var så trevligt att dela erfarenheter och upplevelser med andra i samma stadie.

    Blivande maken var också bortrest fast på annat håll så de var lite jobbigt att inte kunna dela det förstaglädjeruset tillsammans :-) Men vi är väldigt glada. V har försökt sedan juli, men tänkte att vi skulle ta lite "halv" paus i försöken nu ett par månader då vi ska gifta oss i juni, men när vi minst anade så blev det :-) Känns otroligt spännande och härligt. Kan inte riktigt förstå det än tror jag. Borde vara vecka 5+5 eller 6+1... har fått olika bud som sagt i olika beräkningar :-)

    Stort grattis till alla!!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2013
    #2
    Grattis & välkommen
  4. 2
    Grattis & välkommen
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Tack :-)
  6. 3
    Tack :-)
  7. Medlem sedan
    Mar 2014
    #4
    Grattis och välkommen!
  8. 4
    Grattis och välkommen!
  9. Medlem sedan
    May 2010
    #5
    Grattis!

    Det verkar som vi är på samma stadie ungefär.
    Jag väntar tredje barnet, har två pojkar sedan tidigare (födda -10, -12)
    Jag är 30 år och är beräknad till 25/11.
  10. 5
    Grattis!

    Det verkar som vi är på samma stadie ungefär.
    Jag väntar tredje barnet, har två pojkar sedan tidigare (födda -10, -12)
    Jag är 30 år och är beräknad till 25/11.
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Härligt, vad skoj att det är fler i samma sits. Måste säga att jag hade glömt bort hur seg man blir i huvudet såhär i början :-) Men man måste ju hålla högt tempo med två aktiva killar.
  12. 6
    Härligt, vad skoj att det är fler i samma sits. Måste säga att jag hade glömt bort hur seg man blir i huvudet såhär i början :-) Men man måste ju hålla högt tempo med två aktiva killar.
  13. Medlem sedan
    Aug 2012
    #7
    Grattis!
  14. 7
    Grattis!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar