Ska vi ha en såndär... bebis?
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Mar 2014
    #1

    Ska vi ha en såndär... bebis?

    Var igår på mitt hälsosamtal hos barnmorskan och det kändes så konstigt att ärendet dit varken var att få fler P-piller eller för att göra cellprov! Denna gången är jag gravid! Fattar fortfarande inte det! Fick en bok men en jättesöt bebis på, barnmorskan pekade på den och sa "en sån ska ni ha". Är det verkligen så! Hur ska detta gå?!
    Nu är det 4 veckors väntan innan det är dags för inskrivningen. Spännande!!

    I söndags berättade vi även för våra föräldrar, alla blev jätteglada. Jag var nervös för att berätta det för mina föräldrar fast varför jag var det vet jag egentligen inte, för jag visste att de skulle bli glada.

    Var bara tvungen att skriva av mig lite, alla känslor och funderingar måste komma ut nånstans
  2. 1
    Ska vi ha en såndär... bebis? Var igår på mitt hälsosamtal hos barnmorskan och det kändes så konstigt att ärendet dit varken var att få fler P-piller eller för att göra cellprov! Denna gången är jag gravid! Fattar fortfarande inte det! Fick en bok men en jättesöt bebis på, barnmorskan pekade på den och sa "en sån ska ni ha". Är det verkligen så! Hur ska detta gå?!
    Nu är det 4 veckors väntan innan det är dags för inskrivningen. Spännande!!

    I söndags berättade vi även för våra föräldrar, alla blev jätteglada. Jag var nervös för att berätta det för mina föräldrar fast varför jag var det vet jag egentligen inte, för jag visste att de skulle bli glada.

    Var bara tvungen att skriva av mig lite, alla känslor och funderingar måste komma ut nånstans
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Grattis och välkommen :-) Tyckte också det var lite pirrigt, även om det är mitt tredje barn :-)
  4. 2
    Grattis och välkommen :-) Tyckte också det var lite pirrigt, även om det är mitt tredje barn :-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2014
    #3
    Stort grattis! Jag kände samma när vi var på hälsosamtal, kändes helt overkligt att vara där. Tog tre tester innan jag kunde slappna av och sluta tro att kroppen spelade mig ett spratt... Imorgon går vi in i vecka 10 och nästa vecka är det dags för inskrivningssamtal. Tycker tiden går så sakta bara.. Några veckor kvar, sen får vi äntligen se vår bebis i magen.
  6. 3
    Stort grattis! Jag kände samma när vi var på hälsosamtal, kändes helt overkligt att vara där. Tog tre tester innan jag kunde slappna av och sluta tro att kroppen spelade mig ett spratt... Imorgon går vi in i vecka 10 och nästa vecka är det dags för inskrivningssamtal. Tycker tiden går så sakta bara.. Några veckor kvar, sen får vi äntligen se vår bebis i magen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar