En till november
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2014
    #1

    En till november

    Hej.

    Jag är ny här, 29 år, in i vecka 10 på måndag. BF 29:e nov med första beben.
    Ska bli intressant att läsa andras erfarenheter.

  2. 1
    En till november Hej.

    Jag är ny här, 29 år, in i vecka 10 på måndag. BF 29:e nov med första beben.
    Ska bli intressant att läsa andras erfarenheter.

  3. Medlem sedan
    Apr 2014
    #2
    Hej! Grattis till dig
    Jag väntar med första barnet, BF 10 November så jag går in i vecka 13 imorgon måndag.
    Så sjukt spännande allting!
  4. 2
    Hej! Grattis till dig
    Jag väntar med första barnet, BF 10 November så jag går in i vecka 13 imorgon måndag.
    Så sjukt spännande allting!
  5. Medlem sedan
    Nov 2013
    #3
    Grattis & välkommen. Jag väntar oxå första �� bf 18 nov. Går in i v 12 på tisdag och ska då på inskrivning ��
  6. 3
    Grattis & välkommen. Jag väntar oxå första �� bf 18 nov. Går in i v 12 på tisdag och ska då på inskrivning ��
  7. Medlem sedan
    Apr 2014
    #4
    Tack
    Roligt och grattis till er också. Ja det är verkligen spännande, speciellt eftersom vi försökt i 6 månader (kanske är lite ändå men kändes jäääättelänge och med tidigare utomhavandeskap. Det var väldigt efterlängtat.
    Roligt att fira Jul med en extra medlem i år.
  8. 4
    Tack
    Roligt och grattis till er också. Ja det är verkligen spännande, speciellt eftersom vi försökt i 6 månader (kanske är lite ändå men kändes jäääättelänge och med tidigare utomhavandeskap. Det var väldigt efterlängtat.
    Roligt att fira Jul med en extra medlem i år.
  9. Medlem sedan
    Apr 2014
    #5
    Vi har åxå försökt länge, över ett år och med ett missfall på vägen... men nu känns allt underbart, har nästan redan glömt den jobbiga vägen hit.
    Men ska på UL på onsdag och är allt bra då så ska jag vara den lyckligaste människan i hela världen men innan dess kan jag knappt fatta eller våga tro fullt ut.
    JA fira jul med sitt egna barn hade varit sååå mysigt!
  10. 5
    Vi har åxå försökt länge, över ett år och med ett missfall på vägen... men nu känns allt underbart, har nästan redan glömt den jobbiga vägen hit.
    Men ska på UL på onsdag och är allt bra då så ska jag vara den lyckligaste människan i hela världen men innan dess kan jag knappt fatta eller våga tro fullt ut.
    JA fira jul med sitt egna barn hade varit sååå mysigt!
  11. Medlem sedan
    Apr 2014
    #6
    I början är man så glad att man lyckades bli gravid efter alla försök, sen oroar man sig för att saker som hänt tidigare ska upprepa sig. I vecka 5 gjorde jag UL för att se att embryot var på rätt plats, efter det blev man lättad och ännu gladare, men fullt ut kan man inte njuta innan man också ser hjärtslag och normal växt också. Ska också boka ett UL för det i vecka 12. Och efter det så måste man väl förstå att detta är verkligt och att man verkligen kommer att få sin egna bebis.

    Jag håller med dig, så lätt man glömmer alla de månader av frustrationer och hopplöshet, plötsligt är man här och värper på ett litet liv, planerar en ny framtid.

    Lycka till på ultraljudet! Det kommer gå galant.
  12. 6
    I början är man så glad att man lyckades bli gravid efter alla försök, sen oroar man sig för att saker som hänt tidigare ska upprepa sig. I vecka 5 gjorde jag UL för att se att embryot var på rätt plats, efter det blev man lättad och ännu gladare, men fullt ut kan man inte njuta innan man också ser hjärtslag och normal växt också. Ska också boka ett UL för det i vecka 12. Och efter det så måste man väl förstå att detta är verkligt och att man verkligen kommer att få sin egna bebis.

    Jag håller med dig, så lätt man glömmer alla de månader av frustrationer och hopplöshet, plötsligt är man här och värper på ett litet liv, planerar en ny framtid.

    Lycka till på ultraljudet! Det kommer gå galant.
  13. Medlem sedan
    Apr 2014
    #7
    Ja det gick jättebra sååå lycklig! Njuter för fullt och känner att jag slappnat av men all oro kommer nog aldrig försvinna... men det hör väl till. Längtar redan till rutin UL om 6 veckor.
  14. 7
    Ja det gick jättebra sååå lycklig! Njuter för fullt och känner att jag slappnat av men all oro kommer nog aldrig försvinna... men det hör väl till. Längtar redan till rutin UL om 6 veckor.
  15. Medlem sedan
    Apr 2014
    #8
    Gud vad underbart. En stor lättnad. Njut båda två nu.
  16. 8
    Gud vad underbart. En stor lättnad. Njut båda två nu.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar