Kub avklarat och illamåendet över
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2014
    #1

    Kub avklarat och illamåendet över

    Gjorde kub i veckan och fick bra siffror 1/10000. Så härligt att få se den lilla och mannen fick en helt ny känsla för vad som väntar. Nu slappnar vi av och njuter! Beställde massor med gravidkläder från mamalicious för att fira och i helgen blir det kanske att köpa första bebisplagget. Har känt lite fiskrörelser därinne också ett par gånger och det är så härligt!
    Går in i v 15 i helgen. Illamåendet har i princip helt försvunnit, lite mini på kvällen bara.

    Hur har ni andra det med illamåendet?
  2. 1
    Kub avklarat och illamåendet över Gjorde kub i veckan och fick bra siffror 1/10000. Så härligt att få se den lilla och mannen fick en helt ny känsla för vad som väntar. Nu slappnar vi av och njuter! Beställde massor med gravidkläder från mamalicious för att fira och i helgen blir det kanske att köpa första bebisplagget. Har känt lite fiskrörelser därinne också ett par gånger och det är så härligt!
    Går in i v 15 i helgen. Illamåendet har i princip helt försvunnit, lite mini på kvällen bara.

    Hur har ni andra det med illamåendet?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Vad härligt! Illamåendet är kvar här :-( men jag ligger ju efter, ska ha sista november så det släpper kanske om några veckor. Härligt med rörelser. Njut!
  4. 2
    Vad härligt! Illamåendet är kvar här :-( men jag ligger ju efter, ska ha sista november så det släpper kanske om några veckor. Härligt med rörelser. Njut!
  5. Medlem sedan
    Apr 2014
    #3
    Härligt med bra KUB siffror jag var med och gjorde denna veckan men fick inget resultat, liten vilde till bebis ville överhuvudtaget inte samarbeta så hon fick ingen chans att mäta, men men det är vår unge det :P he he. Vi fick iaf ett trevligt UL med en bebis med perfekt hjärta och tillväxt.
    Mitt illamående och annat är kusligt mycket mindre nu, är i vecka 13... men det är väl så det ska vara
  6. 3
    Härligt med bra KUB siffror jag var med och gjorde denna veckan men fick inget resultat, liten vilde till bebis ville överhuvudtaget inte samarbeta så hon fick ingen chans att mäta, men men det är vår unge det :P he he. Vi fick iaf ett trevligt UL med en bebis med perfekt hjärta och tillväxt.
    Mitt illamående och annat är kusligt mycket mindre nu, är i vecka 13... men det är väl så det ska vara
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar