Hoppas
Januaribarn 2015
  1. Nr 4/15
    #1

    Hoppas

    Oj här var det tomt....
    Håller alla tummar och tår jag har och hoppas på att symtomen jag känner är äkta den här månaden och inte bara en ny skengraviditet.
    BIM på måndag (19/5) och OM?!? jag är gravid så är BF den 24/1 på morfars födelsedag
    Hoppas även att vi blir fler härinne
  2. 1
    Hoppas Oj här var det tomt....
    Håller alla tummar och tår jag har och hoppas på att symtomen jag känner är äkta den här månaden och inte bara en ny skengraviditet.
    BIM på måndag (19/5) och OM?!? jag är gravid så är BF den 24/1 på morfars födelsedag
    Hoppas även att vi blir fler härinne
  3. Nr6
    #2
    Hej!
    Jag har kikat in här tidigare, men här var öde.

    Jag väntar nummer 6 med bf 6/1, så jag gick in i v.7 idag.
    Håller tummarna för dig, att du är gravid! När ska du testa dig?
    Jag hade gott om symtom, och fick svaaagt positivt redan fyra dagar före BIM
  4. 2
    Hej!
    Jag har kikat in här tidigare, men här var öde.

    Jag väntar nummer 6 med bf 6/1, så jag gick in i v.7 idag.
    Håller tummarna för dig, att du är gravid! När ska du testa dig?
    Jag hade gott om symtom, och fick svaaagt positivt redan fyra dagar före BIM
  5. Nr 4/15
    #3
    Hej kul att här är nån mer iaf Tog ett test igår kväll som visade ett svagt streck så nu börjar jag tro på det hela men ska testa igen på lördag när jag har BIM (och på morgonen)
    Detta blir isf våran 4:a (men graviditet nr 8, har haft 2 MF mellan 3:an och nu) är supernervös och vill bara ta ett skutt till v 13, är i v 5 nu (4+5)
  6. 3
    Hej kul att här är nån mer iaf Tog ett test igår kväll som visade ett svagt streck så nu börjar jag tro på det hela men ska testa igen på lördag när jag har BIM (och på morgonen)
    Detta blir isf våran 4:a (men graviditet nr 8, har haft 2 MF mellan 3:an och nu) är supernervös och vill bara ta ett skutt till v 13, är i v 5 nu (4+5)
  7. Anonym
    #4
    Hej!
    Hoppas också på ett plus men har lååång väntan, har bim på torsdag så får ha is i magen i några dagar. Fick MF i mars så nu vill vi verkligen ha ett syskon till vår prinsessa Hoppas jag kan hänga med er from nästa vecka
  8. 4
    Hej!
    Hoppas också på ett plus men har lååång väntan, har bim på torsdag så får ha is i magen i några dagar. Fick MF i mars så nu vill vi verkligen ha ett syskon till vår prinsessa Hoppas jag kan hänga med er from nästa vecka
  9. Nr 4/15
    #5
    Håller tummarna för dig då, har oxå MF i bagaget,senaste i februari men nu SKA det gå vägen eller hur
  10. 5
    Håller tummarna för dig då, har oxå MF i bagaget,senaste i februari men nu SKA det gå vägen eller hur
  11. Nr 4/15
    #6
    Räknade fel på 1 vecka på "fel" håll är ju bara i v 4 (3+6) idag
  12. 6
    Räknade fel på 1 vecka på "fel" håll är ju bara i v 4 (3+6) idag
  13. Nr 4/15
    #7
    Imorgon bitti är det dags att göra ett test efter konstens alla regler så håll tummarna för ett tydligt + är ni snälla
  14. 7
    Imorgon bitti är det dags att göra ett test efter konstens alla regler så håll tummarna för ett tydligt + är ni snälla
  15. Medlem sedan
    Mar 2008
    #8
    Jiiipppiiieee!!! Det var positivt så nu ska jag försöka slappna av och inte oroa mig för mycket över ett nytt MF, vill bara att jag ska vara i v 13 NU
  16. 8
    Jiiipppiiieee!!! Det var positivt så nu ska jag försöka slappna av och inte oroa mig för mycket över ett nytt MF, vill bara att jag ska vara i v 13 NU
  17. Medlem sedan
    Nov 2013
    #9
    stort grattis! Då håller vi tummar å tår att det får stanna!
  18. 9
    stort grattis! Då håller vi tummar å tår att det får stanna!
  19. Nr 4/15
    #10
    Ja tack!!! Inga fler MF nu om jag får be
  20. 10
    Ja tack!!! Inga fler MF nu om jag får be
  21. Nr 4/15
    #11
    Nu börjar det närma sig, tänker du vänta till torsdag eller du testar tidigare? Hoppas du får ett +
  22. 11
    Nu börjar det närma sig, tänker du vänta till torsdag eller du testar tidigare? Hoppas du får ett +
  23. Nr6
    #12
    GRATTIS!!

    Har också haft missfall.
    Ett MA juni-12, och ett MA januari-14. Men den här gången känns det verkligen som att det "sitter där det ska"
  24. 12
    GRATTIS!!

    Har också haft missfall.
    Ett MA juni-12, och ett MA januari-14. Men den här gången känns det verkligen som att det "sitter där det ska"
  25. Nr4/15
    #13
    Det får vi verkligen hoppas
  26. 13
    Det får vi verkligen hoppas
  27. Medlem sedan
    Mar 2014
    #14
    Igår fick jag ett vackert svagt litet pluss på stickan Nu hoppas jag bara att det lille bäret vill hänga sig kvar
  28. 14
    Igår fick jag ett vackert svagt litet pluss på stickan Nu hoppas jag bara att det lille bäret vill hänga sig kvar
  29. Nr 4/15
    #15
    Grattis, håller tummarna för oss allihopa att fröna stannar tiden ut, tycker jag känner igen ditt nick men vet inte från vilken tråd (jag heter ju egentligen Fru ragge här inne)
  30. 15
    Grattis, håller tummarna för oss allihopa att fröna stannar tiden ut, tycker jag känner igen ditt nick men vet inte från vilken tråd (jag heter ju egentligen Fru ragge här inne)
  31. Medlem sedan
    Mar 2014
    #16
    Ja gud det får vi verkligen göra! Alla små bär måste klamra sig fast
    Har galen mensvärk idag men är juh fullt normalt. Men man blir juh lite orolig faktiskt..
    Heter samma sak på fl om du är med där Annars är det bara i ankomstgrupp november jag varigt aktiv i innan de föll bort.,
  32. 16
    Ja gud det får vi verkligen göra! Alla små bär måste klamra sig fast
    Har galen mensvärk idag men är juh fullt normalt. Men man blir juh lite orolig faktiskt..
    Heter samma sak på fl om du är med där Annars är det bara i ankomstgrupp november jag varigt aktiv i innan de föll bort.,
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar