Ultraljud!
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    Ultraljud!

    I veckan hade vi vårt första UL. Trots att jag gjort det flera gånger innan med syskonen så var denna gång den mest känslosamma. Intressant!
    Bebisen verkar må bra, vinkade och sparkade för fullt.
    Vårt BF-datum blev flyttat från 25e till 21a och därmed hoppade jag vips in i v.14.

    Ja, efter ett UL blir allt genast mycket verkligare!
    Min mage har dessutom "exploderat" sista veckan. (Hoppas ni förstår bilden!)
    Nu blir det till att hitta lite nya mammabyxor och tights/leggings.

    Hur har ni andra det med magen? Funkar vanliga kläder eller har många gått över till mammakläder?
  2. 1
    Ultraljud! I veckan hade vi vårt första UL. Trots att jag gjort det flera gånger innan med syskonen så var denna gång den mest känslosamma. Intressant!
    Bebisen verkar må bra, vinkade och sparkade för fullt.
    Vårt BF-datum blev flyttat från 25e till 21a och därmed hoppade jag vips in i v.14.

    Ja, efter ett UL blir allt genast mycket verkligare!
    Min mage har dessutom "exploderat" sista veckan. (Hoppas ni förstår bilden!)
    Nu blir det till att hitta lite nya mammabyxor och tights/leggings.

    Hur har ni andra det med magen? Funkar vanliga kläder eller har många gått över till mammakläder?
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Åhh vad härligt! Jag är i v12+4 idag och har inte kunnat ha mina vanliga byxor på ett par veckor. Nu även börjat med mammabyxor men mest för att magen sväller upp på eftermiddagarna. Har väl att göra med att magmusklerna inte är vad de varit tidigare nu när det är tredje gången kanske? I alla fall svårt att dölja nu...
  4. 2
    Åhh vad härligt! Jag är i v12+4 idag och har inte kunnat ha mina vanliga byxor på ett par veckor. Nu även börjat med mammabyxor men mest för att magen sväller upp på eftermiddagarna. Har väl att göra med att magmusklerna inte är vad de varit tidigare nu när det är tredje gången kanske? I alla fall svårt att dölja nu...
  5. Medlem sedan
    Nov 2013
    #3
    Härligt att allt är bra själv är jag i 14+4 nu. Magen börjar bli svår att dölja nu, började nog med mammabyxor v12.
  6. 3
    Härligt att allt är bra själv är jag i 14+4 nu. Magen börjar bli svår att dölja nu, började nog med mammabyxor v12.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar