Ensamstående förälder: Hur semestrar du?
Efterlysningar
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    Ensamstående förälder: Hur semestrar du?

    Hej alla härliga medlemmar och föräldrar!

    Jag heter Elin och är reporter på ett av Sveriges största magasin för kvinnor.
    Det är så att jag inför sommaren skriver ett reportage om hur man som ensamstående förälder med snäv budget kan semestra och ändå hitta på roliga saker med sitt barn/sina barn och söker nu ensamstående föräldrar som har hittat smarta, billiga lösningar på hur man kan skapa ett roligt sommarlov - utan att det för den sakens skull behöver bli så dyrt.

    Brukar du göra ett "husbyte" via nätet? Låna husvagn? Hemmasemestra? Samåka till semesterort och bo i kollektiv? Eller har du funnit andra smarta budgetlösningar inför sommarlovet?

    Det blir en härlig intervju med positiv vinkel

    Känner du dig manad, tveka inte att kontakta mig här så svarar jag så fort jag kan. Du kan även mejla mig på [email protected] så berättar jag mer.

    Bästa hälsningar,
    Elin
  2. 1
    Ensamstående förälder: Hur semestrar du? Hej alla härliga medlemmar och föräldrar!

    Jag heter Elin och är reporter på ett av Sveriges största magasin för kvinnor.
    Det är så att jag inför sommaren skriver ett reportage om hur man som ensamstående förälder med snäv budget kan semestra och ändå hitta på roliga saker med sitt barn/sina barn och söker nu ensamstående föräldrar som har hittat smarta, billiga lösningar på hur man kan skapa ett roligt sommarlov - utan att det för den sakens skull behöver bli så dyrt.

    Brukar du göra ett "husbyte" via nätet? Låna husvagn? Hemmasemestra? Samåka till semesterort och bo i kollektiv? Eller har du funnit andra smarta budgetlösningar inför sommarlovet?

    Det blir en härlig intervju med positiv vinkel

    Känner du dig manad, tveka inte att kontakta mig här så svarar jag så fort jag kan. Du kan även mejla mig på [email protected] så berättar jag mer.

    Bästa hälsningar,
    Elin
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Numera oftast ensam

    Jag brukade alltid ta med mig mina barn men numera är de så pass stora att deras egen åsikt måste vägas in och de vill helt enkelt inte resa.

    Det är klart, jag är pappa så jag ingår kanske inte i din målgrupp...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Numera oftast ensam Jag brukade alltid ta med mig mina barn men numera är de så pass stora att deras egen åsikt måste vägas in och de vill helt enkelt inte resa.

    Det är klart, jag är pappa så jag ingår kanske inte i din målgrupp...
  5. Medlem sedan
    May 2014
    #3
    Jo, visst söker jag ensamstående pappor också.
    Vad är din ålder och hur gamla är dina barn?
    Tidningen vänder sig till kvinnor mellan 25-40 år.
  6. 3
    Jo, visst söker jag ensamstående pappor också.
    Vad är din ålder och hur gamla är dina barn?
    Tidningen vänder sig till kvinnor mellan 25-40 år.
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Fortfarande fel

    Det är inte alla som får barn så fort de så önskar och det är väl rätt vanligt att män är äldre än kvinnor inom ett par. Jag hann bli en rätt gammal pappa innan jag blev pappa. Mina barn är numera 17 och 19, därför får de bestämma själva numera. Själv har jag hunnit bli 56.

    Jag tog med dem på resor från det att jag skilde mig då de var ca 5 och 7 fram till bara för något år sedan.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Fortfarande fel Det är inte alla som får barn så fort de så önskar och det är väl rätt vanligt att män är äldre än kvinnor inom ett par. Jag hann bli en rätt gammal pappa innan jag blev pappa. Mina barn är numera 17 och 19, därför får de bestämma själva numera. Själv har jag hunnit bli 56.

    Jag tog med dem på resor från det att jag skilde mig då de var ca 5 och 7 fram till bara för något år sedan.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar