Fotfarande dålig fart
Januaribarn 2015
  1. Nr 4/15
    #1

    Fotfarande dålig fart

    Meeen var är alla, tidigare gånger som jag har hängt här under graviditeterna så har det varit full rulle, har alla slutat vara här och är på FB istället eller?
    Är i v 5 nu (4+2) och är supernervös, väntar nog 1 vecka till innan jag ringer BM men sen måste jag ha tid till VUL så dom kan tidsbestämma inför KUB-test. Ååååhhh vill bara ha dom veckorna överstökade nu, förra gången fick vi beskedet på VUL i v 10 att det inte fanns nån aktivitet så då hade bebisen dött bara ett par dagar tidigare men den här gången SKA det gå bra....
  2. 1
    Fotfarande dålig fart Meeen var är alla, tidigare gånger som jag har hängt här under graviditeterna så har det varit full rulle, har alla slutat vara här och är på FB istället eller?
    Är i v 5 nu (4+2) och är supernervös, väntar nog 1 vecka till innan jag ringer BM men sen måste jag ha tid till VUL så dom kan tidsbestämma inför KUB-test. Ååååhhh vill bara ha dom veckorna överstökade nu, förra gången fick vi beskedet på VUL i v 10 att det inte fanns nån aktivitet så då hade bebisen dött bara ett par dagar tidigare men den här gången SKA det gå bra....
  3. Nr6
    #2
    Åh, precis samma som jag var med om 2012.. värsta som hänt mig

    Men som sagt, denna gången ska det gå bra! Så det så!
  4. 2
    Åh, precis samma som jag var med om 2012.. värsta som hänt mig

    Men som sagt, denna gången ska det gå bra! Så det så!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar