Nervös
Januaribarn 2015
  1. Nr 4/15
    #1

    Nervös

    Alltså jag kommer att bli ett fullständigt nervvrak av detta, är supernervös för att det ska komma blod varje gång jag går på toaletten, vill inte ha ett MF till. Vet att jag inte kan påverka något i större utsträckning men försöker verkligen leva efter konstens alla regler just nu men just oron går ju inte att göra så mycket åt. Vecka 6 (5+2) påbörjad så "bara" 7 veckor kvar innan jag kan dra en lättnadens suck förhoppningsvis.

    Har lite lagom med symtom men hade gärna haft mer, mår halvilla, inte så jag behöver kräkas, kissnödig, trött och ont i magen, ilar i fogarna ibland. Hur är det med er andra?
  2. 1
    Nervös Alltså jag kommer att bli ett fullständigt nervvrak av detta, är supernervös för att det ska komma blod varje gång jag går på toaletten, vill inte ha ett MF till. Vet att jag inte kan påverka något i större utsträckning men försöker verkligen leva efter konstens alla regler just nu men just oron går ju inte att göra så mycket åt. Vecka 6 (5+2) påbörjad så "bara" 7 veckor kvar innan jag kan dra en lättnadens suck förhoppningsvis.

    Har lite lagom med symtom men hade gärna haft mer, mår halvilla, inte så jag behöver kräkas, kissnödig, trött och ont i magen, ilar i fogarna ibland. Hur är det med er andra?
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Känner igen oron över blodet!

    Jag mår lite illa, svårt med viss mat/doft, ömmande bröst till tusen & lite öm i magen.

    Hoppas hoppas så det går vägen för oss alla här
    Får "prata av oss" här inne!
  4. 2
    Känner igen oron över blodet!

    Jag mår lite illa, svårt med viss mat/doft, ömmande bröst till tusen & lite öm i magen.

    Hoppas hoppas så det går vägen för oss alla här
    Får "prata av oss" här inne!
  5. Nr 4/15
    #3
    Ja det är tur att såna här forum finns annars hade väl mannen blivit galen på mig Har köpt nya g-test idag bara för att lugna mig, så knäpp men måste få någon form av bekräftelse på att det finns ett liv där inne
  6. 3
    Ja det är tur att såna här forum finns annars hade väl mannen blivit galen på mig Har köpt nya g-test idag bara för att lugna mig, så knäpp men måste få någon form av bekräftelse på att det finns ett liv där inne
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Känner det samma! Man går och hoppas och hoppas dagligen..

    Men igår kände jag bara att det kommer att gå vägen nu! Efter 2 tidiga missfall så är jag dock försiktig ännu..

    Tagit yterliggare test Nr4/15?
  8. 4
    Känner det samma! Man går och hoppas och hoppas dagligen..

    Men igår kände jag bara att det kommer att gå vägen nu! Efter 2 tidiga missfall så är jag dock försiktig ännu..

    Tagit yterliggare test Nr4/15?
  9. Nr6
    #5
    Oron styr man ju inte över. Har man missfall i bagaget är det absolut inte konstigt om man oroar sig!

    Jag mår lite småkymigt. Inte i närheten av att behöva spy, men sådär så matlusten är klart påverkad. Knappt matlust alls..
    Fogen börjar göra ont (vänster sida bak), trött som en gnu och kissar oftare. Lite ömma bröst, och jag inbillar mig att de blivit lite större eller iaf "tyngre" liksom.
  10. 5
    Oron styr man ju inte över. Har man missfall i bagaget är det absolut inte konstigt om man oroar sig!

    Jag mår lite småkymigt. Inte i närheten av att behöva spy, men sådär så matlusten är klart påverkad. Knappt matlust alls..
    Fogen börjar göra ont (vänster sida bak), trött som en gnu och kissar oftare. Lite ömma bröst, och jag inbillar mig att de blivit lite större eller iaf "tyngre" liksom.
  11. Nr 4/15
    #6
    Tog test i morse och klart och tydligt positivt så lite lugnare för stunden åtminstone.
    Lite skrockfull den här gången tror jag, handlade hem tamponger innan jag plussat för att inte utmana ödet och den här gången tänker jag INTE berätta för nån innan vi passerat v 12, förra gången kunde jag inte hålla mig och då gick det åt skogen, vet egentligen att det inte gör nån skillnad men vill inte utmana ödet den här gången
  12. 6
    Tog test i morse och klart och tydligt positivt så lite lugnare för stunden åtminstone.
    Lite skrockfull den här gången tror jag, handlade hem tamponger innan jag plussat för att inte utmana ödet och den här gången tänker jag INTE berätta för nån innan vi passerat v 12, förra gången kunde jag inte hålla mig och då gick det åt skogen, vet egentligen att det inte gör nån skillnad men vill inte utmana ödet den här gången
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar