VUL
Januaribarn 2015
  1. Nr 4/15
    #1

    VUL

    Imorgon ska jag ringa min BM, missade telefontiden idag, hoppas att hon kan fixa så jag får komma iväg och göra ett VUL för under helgen har jag haft som flytningar med blodstrimmor i, förhoppningsvis är det lugnt men måste få kollat annars vet jag inte vad jag ska göra, blir nipprig av att gå och oroa mig hela tiden.

    Har varit i Stockholm under helgen och sprungit rundor på Skansen, burit barn och väskor och varit allmänt småstressad så jag hoppas att det är det som är boven men OM (hoppas verkligen inte) det nu har gått åt skogen igen så vill jag veta det oxå och kunna få en skrapning direkt, mina 2 senaste MF har ju slutat med sjukhus till sist ändå så då är det lika bra att få det gjort
  2. 1
    VUL Imorgon ska jag ringa min BM, missade telefontiden idag, hoppas att hon kan fixa så jag får komma iväg och göra ett VUL för under helgen har jag haft som flytningar med blodstrimmor i, förhoppningsvis är det lugnt men måste få kollat annars vet jag inte vad jag ska göra, blir nipprig av att gå och oroa mig hela tiden.

    Har varit i Stockholm under helgen och sprungit rundor på Skansen, burit barn och väskor och varit allmänt småstressad så jag hoppas att det är det som är boven men OM (hoppas verkligen inte) det nu har gått åt skogen igen så vill jag veta det oxå och kunna få en skrapning direkt, mina 2 senaste MF har ju slutat med sjukhus till sist ändå så då är det lika bra att få det gjort
  3. Nr 4/15
    #2
    Det är nog kört, just nu har jag som en vanlig mens både vad gäller blödning och smärta men känns som att det ökar succesivt Väntar på samtal från gynkliniken för tid för VUL och sen får vi se, är det MF hoppas jag att dom vill skrapa mig
  4. 2
    Det är nog kört, just nu har jag som en vanlig mens både vad gäller blödning och smärta men känns som att det ökar succesivt Väntar på samtal från gynkliniken för tid för VUL och sen får vi se, är det MF hoppas jag att dom vill skrapa mig
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Nej!!
    Håller tummarna för dig & tänker på dig!
  6. 3
    Nej!!
    Håller tummarna för dig & tänker på dig!
  7. Medlem sedan
    Dec 2013
    #4

    VUL

    vad jobbigt förstår att du mår skit rent utsagt. men hoppas att det inte är ett mf ♥
  8. 4
    VUL vad jobbigt förstår att du mår skit rent utsagt. men hoppas att det inte är ett mf ♥
  9. Redo för 2:an
    #5
    Nej nej nej nej nej!!!!!!!!!! Inte så det skulle bli ju!!!! Hoppas innerligt att det trots allt inte är ett missfall!! <3 <3 <3
  10. 5
    Nej nej nej nej nej!!!!!!!!!! Inte så det skulle bli ju!!!! Hoppas innerligt att det trots allt inte är ett missfall!! <3 <3 <3
  11. Nr 4/15
    #6
    Tack vad gulliga ni är <3
    Vet fortfarande inget till 100% men var in på gyn igår, han kunde inte se något i livmodern men det är så tidigt i graviditeten så han ville inte uttala sig. Fick lämna blodprov för att mäta hcg och ska lämna ett nytt imorgon för att se om det ökar eller minskar, ökar det så är jag fortfarande gravid men blöder!?! minskar det så är det ett pågående MF så just nu hänger jag i ingenmansland och pendlar mellan hopp och förtvivlan, fast det lutar nog mest åt förtvivlan för jag tycker blödningen ökar istället för minskar men förhoppningsvis vet jag imorgon eftermiddag
  12. 6
    Tack vad gulliga ni är <3
    Vet fortfarande inget till 100% men var in på gyn igår, han kunde inte se något i livmodern men det är så tidigt i graviditeten så han ville inte uttala sig. Fick lämna blodprov för att mäta hcg och ska lämna ett nytt imorgon för att se om det ökar eller minskar, ökar det så är jag fortfarande gravid men blöder!?! minskar det så är det ett pågående MF så just nu hänger jag i ingenmansland och pendlar mellan hopp och förtvivlan, fast det lutar nog mest åt förtvivlan för jag tycker blödningen ökar istället för minskar men förhoppningsvis vet jag imorgon eftermiddag
  13. Nr6
    #7
    Åh nej...!!! Så här skulle det ju inte bli. Fy så tråkigt!
    Stor kram!
  14. 7
    Åh nej...!!! Så här skulle det ju inte bli. Fy så tråkigt!
    Stor kram!
  15. Nr6
    #8
    Håller tummarna för dig, men förstår att det inte känns så hoppfullt.
    Kram
  16. 8
    Håller tummarna för dig, men förstår att det inte känns så hoppfullt.
    Kram
  17. Nr6
    #9
    Tänker på dig idag <3
  18. 9
    Tänker på dig idag <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar