Kört!!!!
Januaribarn 2015
  1. Nr 4/15
    #1

    Kört!!!!

    Jaha då var det dags igen, precis pratat med läkaren på kvinnokliniken och fick bekräftat ytterligare ett MF, den här gången tack o lov redan i v 7 (6+3) så förhoppningsvis så fixar kroppen det själv den här gången så vi slipper mardrömsfärd till sjukhuset och flera veckor sjukskrivning. Den här gången känns det inte lika jobbigt, har varit inställd hela tiden på att det kan bli MF och inte vågat glädjas ordentligt. Så nu ska vi ta time-out från bebisverkstan över sommaren och jag SKA gå ner i vikt och bli starkare och få bättre kondis så försöker vi nog igen till hösten. Eftersom detta var 3:e MF i rad så får vi komma till fertilitetskliniken om vi vill men ska prata med min BM och N i lugn och ro innan vi bestämmer oss för det alternativet

    Hoppas ni andra lyckas bättre och får snusa bebis nästa år, kramar och lycka till allihopa <3
  2. 1
    Kört!!!! Jaha då var det dags igen, precis pratat med läkaren på kvinnokliniken och fick bekräftat ytterligare ett MF, den här gången tack o lov redan i v 7 (6+3) så förhoppningsvis så fixar kroppen det själv den här gången så vi slipper mardrömsfärd till sjukhuset och flera veckor sjukskrivning. Den här gången känns det inte lika jobbigt, har varit inställd hela tiden på att det kan bli MF och inte vågat glädjas ordentligt. Så nu ska vi ta time-out från bebisverkstan över sommaren och jag SKA gå ner i vikt och bli starkare och få bättre kondis så försöker vi nog igen till hösten. Eftersom detta var 3:e MF i rad så får vi komma till fertilitetskliniken om vi vill men ska prata med min BM och N i lugn och ro innan vi bestämmer oss för det alternativet

    Hoppas ni andra lyckas bättre och får snusa bebis nästa år, kramar och lycka till allihopa <3
  3. Nr6
    #2
    Åh, så ledsamt
    Är verkligen ledsen för din skull!
    Skönt ändå att du tar det ok. Njut nu av sommaren och varandra, nästa gång går det hela vägen <3
  4. 2
    Åh, så ledsamt
    Är verkligen ledsen för din skull!
    Skönt ändå att du tar det ok. Njut nu av sommaren och varandra, nästa gång går det hela vägen <3
  5. Nr 4/15
    #3
    Tack Ja det får vi innerligt hoppas, lycka till alla ni andra
  6. 3
    Tack Ja det får vi innerligt hoppas, lycka till alla ni andra
  7. Medlem sedan
    Mar 2014
    #4
    Åh beklagar verkligen <3
  8. 4
    Åh beklagar verkligen <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar