Fredag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Fredag,

    inget regn igår, vi får se om det blir nå't idag ! Jag har bestämt mig för att göra några armband, för att "sälja" imorgon på skolans kermesse, och för att träna på hur jag ska undervisa de små som vill göra sina armband själv.
  2. 1
    Fredag, inget regn igår, vi får se om det blir nå't idag ! Jag har bestämt mig för att göra några armband, för att "sälja" imorgon på skolans kermesse, och för att träna på hur jag ska undervisa de små som vill göra sina armband själv.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Hemma efter en dag pà fabriken. Vi àt lunch med vänner och sen lagade vi ett par saker och sen hem igen men detta tog nästan hela dagen. Nu skulle jag gärna gà och lägga mig med familjen màste visst utfodras. Var är storebror förresten?
  4. 2
    Hemma efter en dag pà fabriken. Vi àt lunch med vänner och sen lagade vi ett par saker och sen hem igen men detta tog nästan hela dagen. Nu skulle jag gärna gà och lägga mig med familjen màste visst utfodras. Var är storebror förresten?
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Känns som en lång vecka. Börjar ta på krafterna att vara ensam förälder hemma.
    Sonen har skickats iväg på scoutläger och jag och flickorna softar.
  6. 3
    Känns som en lång vecka. Börjar ta på krafterna att vara ensam förälder hemma.
    Sonen har skickats iväg på scoutläger och jag och flickorna softar.
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Ja fy vad länge ni màste vara ensamma. Kan du inte sticka själv nàgra dagar sen när mannen kommer tillbaka. När har ni sommarlov egentligen? Här är det en vecka kvar.
  8. 4
    Ja fy vad länge ni màste vara ensamma. Kan du inte sticka själv nàgra dagar sen när mannen kommer tillbaka. När har ni sommarlov egentligen? Här är det en vecka kvar.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Hur många dagar har du varit gräsänka detta läsåret egentligen ? Jag hoppas du håller ihop ännu ett tag. Softa med flickorna låter skönt i och för sig, men du kanske skulle behöva lite tid ensam, och bara göra ingenting...
  10. 5
    Hur många dagar har du varit gräsänka detta läsåret egentligen ? Jag hoppas du håller ihop ännu ett tag. Softa med flickorna låter skönt i och för sig, men du kanske skulle behöva lite tid ensam, och bara göra ingenting...
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6
    Har storebror återupphittats ?
  12. 6
    Har storebror återupphittats ?
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Många dagar har det tyvärr blivit i år pga VM.

    3,5 vecka kvar av terminen.
  14. 7
    Många dagar har det tyvärr blivit i år pga VM.

    3,5 vecka kvar av terminen.
  15. Medlem sedan
    Feb 2001
    #8
    Hoppas att han kommer hem med fickorna fulla med $$$$$$$$$$.
  16. 8
    Hoppas att han kommer hem med fickorna fulla med $$$$$$$$$$.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar