Har sju gossar
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Har sju gossar

    som sitter i soffan och biter naglar.
    Lillebror är totalt ointresserad och sambon inne i Paris i ett café och väntar pà en kompis. Han hatar fotboll och sitter visst omringad av vràlande supporters.
  2. 1
    Har sju gossar som sitter i soffan och biter naglar.
    Lillebror är totalt ointresserad och sambon inne i Paris i ett café och väntar pà en kompis. Han hatar fotboll och sitter visst omringad av vràlande supporters.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jag och min gosse tittade på matchen utan större besvikelse.
  4. 2
    Jag och min gosse tittade på matchen utan större besvikelse.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Vi hade sex 10 - 11 åringar här, men ingen tittade på matchen. Däremot gjorde vi armband, och det var tämligen högljutt. Gubben skalade och skar potatis, jag friterade, alla åt pommes och hot dog. Känner mig som en väldigt snäll mamma. Nu är det fyra tjejer plus storasyster kvar, och jag hör dem för mycket, så jag ska gå och huta åt dem, innan jag försvinner ner i sömndimma. Är övertrött.
  6. 3
    Vi hade sex 10 - 11 åringar här, men ingen tittade på matchen. Däremot gjorde vi armband, och det var tämligen högljutt. Gubben skalade och skar potatis, jag friterade, alla åt pommes och hot dog. Känner mig som en väldigt snäll mamma. Nu är det fyra tjejer plus storasyster kvar, och jag hör dem för mycket, så jag ska gå och huta åt dem, innan jag försvinner ner i sömndimma. Är övertrött.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar