Māndag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Māndag

    Lillebror sover, sambon har ākt iväg till fabriken med en kompis och storebror är i södern.
    Det känns nästan som semester.
    Jag har en del jobb som skall utföras men ganska ointressant sādant.
    Som ni ser inte spännande att berätta. Ha en fin dag.
  2. 1
    Māndag Lillebror sover, sambon har ākt iväg till fabriken med en kompis och storebror är i södern.
    Det känns nästan som semester.
    Jag har en del jobb som skall utföras men ganska ointressant sādant.
    Som ni ser inte spännande att berätta. Ha en fin dag.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Om man måste ha något spännande att berätta skulle jag väl skriva ungefär ett inlägg om året !
    Blev mormor överraskad av besöket ?
    Här har alla ledigt. Gubben går just runt huset med en fasadrengörare, som ska lämna en devis. Kunde ha gjorts för tre år sedan...
    Jag ska åka en sväng till stora affären med tjejerna (som just klivit upp) för att hitta en 11-årspresent, för F ska på fira en kompis i eftermiddag, i "lekparken" utanför sta'n. Sedan måste jag börja tänka på packning.
  4. 2
    Om man måste ha något spännande att berätta skulle jag väl skriva ungefär ett inlägg om året !
    Blev mormor överraskad av besöket ?
    Här har alla ledigt. Gubben går just runt huset med en fasadrengörare, som ska lämna en devis. Kunde ha gjorts för tre år sedan...
    Jag ska åka en sväng till stora affären med tjejerna (som just klivit upp) för att hitta en 11-årspresent, för F ska på fira en kompis i eftermiddag, i "lekparken" utanför sta'n. Sedan måste jag börja tänka på packning.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Sitter och väntar på döttrarnas tur att göra piano exams.

    Grått ute och det började regna. På eftermiddagen fick vi ringa efter ambulans till skolan då em pojke antagligen fick axeln ur led. Det var nog det mest spännande som hände idag.
  6. 3
    Sitter och väntar på döttrarnas tur att göra piano exams.

    Grått ute och det började regna. På eftermiddagen fick vi ringa efter ambulans till skolan då em pojke antagligen fick axeln ur led. Det var nog det mest spännande som hände idag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar