Tisdag igen!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Tisdag igen!

    Sitter hemma och jobbar pà hyreskontrakt och kollapsar snart av leda. Spelar lite wordfeud pà sidan för att hàlla humöret uppe.
    Lillebror har skickats ner till frissan 50m härifràn, sambon är i en mindre stad 10 mil härifràn och storebror hos mormor. Fick ett kort meddelande via kusinens mobil att allt var bra.

    Nu kom solen tillbaka efter ösregn men det är ganska ruggigt och jag sitter vid skrivbordet med en halsduk. Förkylningen har försvunnit men jag har en liten astmaliknande hosta kvar som sätter fart när jag blir stressad eller pratar med sambon.
  2. 1
    Tisdag igen! Sitter hemma och jobbar pà hyreskontrakt och kollapsar snart av leda. Spelar lite wordfeud pà sidan för att hàlla humöret uppe.
    Lillebror har skickats ner till frissan 50m härifràn, sambon är i en mindre stad 10 mil härifràn och storebror hos mormor. Fick ett kort meddelande via kusinens mobil att allt var bra.

    Nu kom solen tillbaka efter ösregn men det är ganska ruggigt och jag sitter vid skrivbordet med en halsduk. Förkylningen har försvunnit men jag har en liten astmaliknande hosta kvar som sätter fart när jag blir stressad eller pratar med sambon.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Du kanske blir stressad även när du pratar med sambon

    Här vräker nu regnet ner. Hann äta middag ute men fick skynda på då det började regna.

    Barnen sitter trötta framför tvn. Jag ska städa köket och fundera om jag ska fixa kalas till sonen eller inte. Han fyller på söndag och då har jag bjudit in makens familj på lunch men har inte fixat ngt kompis kalas.
  4. 2
    Du kanske blir stressad även när du pratar med sambon

    Här vräker nu regnet ner. Hann äta middag ute men fick skynda på då det började regna.

    Barnen sitter trötta framför tvn. Jag ska städa köket och fundera om jag ska fixa kalas till sonen eller inte. Han fyller på söndag och då har jag bjudit in makens familj på lunch men har inte fixat ngt kompis kalas.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar