Snart så är det dags!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Snart så är det dags!

    Nu ska vi försöka!

    Blev godkända för IVF för 3 år sedan men fick vänta med behandlingen pga tråkiga händelser inom familjen, men nu så har vi tagit steget och ringt till rmc för att vi vill börja behandlingen.
    Vi får tyvärr vänta lite för att jag ska gå igenom en undersökning för sköldkörteln men ska ringa dit i slutet av augusti för att prata med sköterskan!
    Har haft längtan nu så länge och snart så kanske det börjar hända något!
  2. 1
    Snart så är det dags! Nu ska vi försöka!

    Blev godkända för IVF för 3 år sedan men fick vänta med behandlingen pga tråkiga händelser inom familjen, men nu så har vi tagit steget och ringt till rmc för att vi vill börja behandlingen.
    Vi får tyvärr vänta lite för att jag ska gå igenom en undersökning för sköldkörteln men ska ringa dit i slutet av augusti för att prata med sköterskan!
    Har haft längtan nu så länge och snart så kanske det börjar hända något!
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Åh vad spännande! Skönt när man känner att man är på väg! Är det första barnet?

    Vet du vad det är som avviker med sköldkörteln? Själv äter jag levaxin för att få ner mitt TSH. Verkar vara på god väg. Hoppas dessutom på att vi ska kunna få en remiss för IVF snart.
  4. 2
    Åh vad spännande! Skönt när man känner att man är på väg! Är det första barnet?

    Vet du vad det är som avviker med sköldkörteln? Själv äter jag levaxin för att få ner mitt TSH. Verkar vara på god väg. Hoppas dessutom på att vi ska kunna få en remiss för IVF snart.
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    Snart så är det dags!

    Ja det känns skönt att det är på gång!
    Ja det kommer att bli vårt första!
    Nä dom vet inte riktigt vad eller om det är något som är fel! Dom ska ta ett foto och se hur flödet från körteln är!
    Jag hoppas att du får remissen snart! Då har ni inte gått igenom utredningen än?
    Håller tummarna!
  6. 3
    Snart så är det dags! Ja det känns skönt att det är på gång!
    Ja det kommer att bli vårt första!
    Nä dom vet inte riktigt vad eller om det är något som är fel! Dom ska ta ett foto och se hur flödet från körteln är!
    Jag hoppas att du får remissen snart! Då har ni inte gått igenom utredningen än?
    Håller tummarna!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar