Det kan vara så att jag ska vara här..
Majbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Apr 2010
    #1

    Det kan vara så att jag ska vara här..

    Fast mest hoppas jag på ett Juni-barn så jag hinner klart min utbildning =) plussade för typ två veckor sen men kommer inte ihåg när jag hade senaste mens. Första besök hos bm är 5 oktober.
  2. 1
    Det kan vara så att jag ska vara här.. Fast mest hoppas jag på ett Juni-barn så jag hinner klart min utbildning =) plussade för typ två veckor sen men kommer inte ihåg när jag hade senaste mens. Första besök hos bm är 5 oktober.
  3. Medlem sedan
    Sep 2014
    #2
    Välkommen och jag kanske också blir flyttad till juni, plussade i lördags och har fått olika bf hitills alla i slutet av maj men man kan ju inte veta förrän UL
  4. 2
    Välkommen och jag kanske också blir flyttad till juni, plussade i lördags och har fått olika bf hitills alla i slutet av maj men man kan ju inte veta förrän UL
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    fint börjar med att luras.. den femte är en söndag så det är helt fel :/
  6. 3
    fint börjar med att luras.. den femte är en söndag så det är helt fel :/
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    Grattis! Välkommen!
    Men tänk du kan ju gå över tiden med en majbebis så det blir en junibebis ... Men å andra siden så är det säkert inget kul ...
  8. 4
    Grattis! Välkommen!
    Men tänk du kan ju gå över tiden med en majbebis så det blir en junibebis ... Men å andra siden så är det säkert inget kul ...
  9. Medlem sedan
    Apr 2010
    #5
    Jag har vart och daterat sprattelungen nu, 20 Maj är datumet satt till och här blir det planerat snitt. så nånstans i mitten av Maj blir det då =) Vad jag "vet" såhär långt så är det jackpott på armar ben och fingrar. Nackspalten såg jättefin ut men vi väntar på svar på proveran som borde komma i nästa vecka =)
  10. 5
    Jag har vart och daterat sprattelungen nu, 20 Maj är datumet satt till och här blir det planerat snitt. så nånstans i mitten av Maj blir det då =) Vad jag "vet" såhär långt så är det jackpott på armar ben och fingrar. Nackspalten såg jättefin ut men vi väntar på svar på proveran som borde komma i nästa vecka =)
  11. Anonym
    #6
    Vet inte alls i vilken grupp jag ska vara i... Våra två barn 19 månader och 3månader ( jag ammar fortfarande) kommer få ett småsyskon till. Vi är såå glada, bara det att jag inte vet hur långt gången jag är och vet inte om det kanske blir april istället för maj. Måste ringa barnmorskan och berätta! Och boka tid, såå roligt med tredje! Hoppas på ett ultraljud så att vi kan få besked...är anonym än så länge ...
  12. 6
    Vet inte alls i vilken grupp jag ska vara i... Våra två barn 19 månader och 3månader ( jag ammar fortfarande) kommer få ett småsyskon till. Vi är såå glada, bara det att jag inte vet hur långt gången jag är och vet inte om det kanske blir april istället för maj. Måste ringa barnmorskan och berätta! Och boka tid, såå roligt med tredje! Hoppas på ett ultraljud så att vi kan få besked...är anonym än så länge ...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar