Önska mig lycka till!
Träning
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Önska mig lycka till!

    I morgon deltar jag i "Spring en mil - vinn en bil" med 400 andra löpare. Det är ju naturligtvis som ett lotteri, men med helt okej odds.
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Önska mig lycka till! I morgon deltar jag i "Spring en mil - vinn en bil" med 400 andra löpare. Det är ju naturligtvis som ett lotteri, men med helt okej odds.
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    Lycka till!
  4. 2
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Lycka till och hoppas du vinner bilen
  6. 3
    Lycka till och hoppas du vinner bilen
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Kul! Lycka till! Tänk vad roligt att kunna berätta för alla - åh min nya bil - ja den fick jag efter ha sprungit ett lopp! Det låter ju väldigt skickligt!
    Ha det gott!
  8. 4
    Kul! Lycka till! Tänk vad roligt att kunna berätta för alla - åh min nya bil - ja den fick jag efter ha sprungit ett lopp! Det låter ju väldigt skickligt!
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Lycka till!!
  10. 5
    Lycka till!!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Tack alla - jag vann inte bilen, men tog mig i alla fall runt på 1:03:32, vilket var en okej tid för att vara mig
  12. 6
    Tack alla - jag vann inte bilen, men tog mig i alla fall runt på 1:03:32, vilket var en okej tid för att vara mig
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Grattis, bra jobbat!
  14. 7
    Grattis, bra jobbat!
  15. Medlem sedan
    Jan 2009
    #8
    Bra jobbat! Och vad är väl en bil mot ett par friska ben som tar en runt!
    Ha det gott!
  16. 8
    Bra jobbat! Och vad är väl en bil mot ett par friska ben som tar en runt!
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Absolut! Dessutom är jag nöjd över att ha en kropp som ställer upp på att springa en mil på asfalt utan större protester efteråt. Ett reguljärt cirkelgympass känns faktiskt värre i kroppen
  18. 9
    Absolut! Dessutom är jag nöjd över att ha en kropp som ställer upp på att springa en mil på asfalt utan större protester efteråt. Ett reguljärt cirkelgympass känns faktiskt värre i kroppen
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar