Gravid med 3je barnet!! Supertätt !
Majbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    Gravid med 3je barnet!! Supertätt !

    Vi plussade i söndags och då får vi 3 barn inom loppet av 2år och 2månader. Vet ej om jag ska vara i maj gruppen än men det kommer vi veta i början på november. Snacka om att man längtar!
  2. 1
    Gravid med 3je barnet!! Supertätt ! Vi plussade i söndags och då får vi 3 barn inom loppet av 2år och 2månader. Vet ej om jag ska vara i maj gruppen än men det kommer vi veta i början på november. Snacka om att man längtar!
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Wow! Stort grattis! Coolt med så tätt mellan de tre sen Blir nog både tufft och kul
  4. 2
    Wow! Stort grattis! Coolt med så tätt mellan de tre sen Blir nog både tufft och kul
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    Tack! Jag tror att det kommer bli tufft till en början men bebisar växer snabbt och jag tycker att från 3 månader är det "värsta" över. Då blir det kul att de ler tillbaka och pratar osv.. Jag ser verkligen fram emot det. Hur har du?
  6. 3
    Tack! Jag tror att det kommer bli tufft till en början men bebisar växer snabbt och jag tycker att från 3 månader är det "värsta" över. Då blir det kul att de ler tillbaka och pratar osv.. Jag ser verkligen fram emot det. Hur har du?
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    Jag har fyra barn och väntar femte
    Jag har två läger, två stora 11 och 9, det är 18 månader mellan dem. Sen har jag två som är strax 3 och 1,5 och det är 18 månader mellan dem med. Nu kommer det bli precis 2 år mellan nr 4 och 5
  8. 4
    Jag har fyra barn och väntar femte
    Jag har två läger, två stora 11 och 9, det är 18 månader mellan dem. Sen har jag två som är strax 3 och 1,5 och det är 18 månader mellan dem med. Nu kommer det bli precis 2 år mellan nr 4 och 5
  9. Medlem sedan
    Jul 2012
    #5
    Hej! Ja, vi har 16 månader mellan våra två just nu och det kommer kanske bli 10 månader mellan andra och tredje och 2 år och 2 månader mellan första och tredje. Ska bli spännande och träffa barnmorskan igen och gå på ultraljudet för att bestämma datum!! Blir tufft med tre blöjbarn, äldsta har börjat smått med pottan men vi får se om hur hon utvecklas. Vi vill inte pusha henne för mycket med pottträningen .
  10. 5
    Hej! Ja, vi har 16 månader mellan våra två just nu och det kommer kanske bli 10 månader mellan andra och tredje och 2 år och 2 månader mellan första och tredje. Ska bli spännande och träffa barnmorskan igen och gå på ultraljudet för att bestämma datum!! Blir tufft med tre blöjbarn, äldsta har börjat smått med pottan men vi får se om hur hon utvecklas. Vi vill inte pusha henne för mycket med pottträningen .
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar