ultraljud och hjärtat slår
Majbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Nov 2010
    #1

    ultraljud och hjärtat slår

    Har i dag gjort ultraljud och fått veta att jag är i v.9+2 😊 i dag , enligt mätningar på lilla grynet. Det var så underbart att se det lilla hjärtat slå😙. BF bör bli 25 maj och får vi sätta i gång förlossningen så kommer datumet nog ligga närmare tolfte. Längtar nu till nästa gång vi får se det lilla grynet den 13/11.
    Tänk att det alltid är så fascinerande att få se det nya lilla livet.

    Tog också vägen förbi min chef och sa att jag kommer vara föräldraledig till Ht-16. Skönt att ha detta avklarat. Jag kommer dock att gå in och jobba 2 månader i vår.
  2. 1
    ultraljud och hjärtat slår Har i dag gjort ultraljud och fått veta att jag är i v.9+2 😊 i dag , enligt mätningar på lilla grynet. Det var så underbart att se det lilla hjärtat slå😙. BF bör bli 25 maj och får vi sätta i gång förlossningen så kommer datumet nog ligga närmare tolfte. Längtar nu till nästa gång vi får se det lilla grynet den 13/11.
    Tänk att det alltid är så fascinerande att få se det nya lilla livet.

    Tog också vägen förbi min chef och sa att jag kommer vara föräldraledig till Ht-16. Skönt att ha detta avklarat. Jag kommer dock att gå in och jobba 2 månader i vår.
  3. Medlem sedan
    Jul 2012
    #2
    Underbart att höra att allt är bra! Jag har inte berättat för chefen än. Funderar om jag ska jobba tre månader i vår.
  4. 2
    Underbart att höra att allt är bra! Jag har inte berättat för chefen än. Funderar om jag ska jobba tre månader i vår.
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Åh vad härligt!
  6. 3
    Åh vad härligt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar