Symtom???
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Symtom???

    Jaha har ni hunnit få några såna än?

    Jag är i v 5 (4+2) har haft växtvärk sen 4 dagar efter ÄL, supertät i näsan och idag tror jag kondisen försvann, gick den vanliga rundan med hunden men herregud allt flås var som bortblåst, tröttheten börjar komma smygande så dom sista dagarna har jag tagit en powernap med minstingen på soffan en liten stund på eftermiddagen Sugen på clementiner *slurp* tur det är rätt säsong för det
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Symtom??? Jaha har ni hunnit få några såna än?

    Jag är i v 5 (4+2) har haft växtvärk sen 4 dagar efter ÄL, supertät i näsan och idag tror jag kondisen försvann, gick den vanliga rundan med hunden men herregud allt flås var som bortblåst, tröttheten börjar komma smygande så dom sista dagarna har jag tagit en powernap med minstingen på soffan en liten stund på eftermiddagen Sugen på clementiner *slurp* tur det är rätt säsong för det
  3. Nr6
    #2
    Trött! Yrsel och blodtrycksfall. Växtvärk.
    Torr i mun/hals.

    Jodå, symtom finns!
    Vecka 5+2 idag
  4. 2
    Trött! Yrsel och blodtrycksfall. Växtvärk.
    Torr i mun/hals.

    Jodå, symtom finns!
    Vecka 5+2 idag
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Försöker tänka positivt att starka symtom ger stark bebis Glömde humörsvängningarna som börjat göra sig gällande, idag har jag gråtit 2 ggr, haft utbrott på ungarna ett antal gånger och däremellan svävat på små lyckomoln
  6. 3
    Försöker tänka positivt att starka symtom ger stark bebis Glömde humörsvängningarna som börjat göra sig gällande, idag har jag gråtit 2 ggr, haft utbrott på ungarna ett antal gånger och däremellan svävat på små lyckomoln
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar