Orolig och spänd
Junibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Orolig och spänd

    På torsdag ska vi göra ultraljudet för kub. Är egentligen inte rädd för att det ska vara nåt kromosomfel men jag vill göra det bara för att få se pyret tidigare än RUL. Mitt illamående har försvunnit nästan helt sen nån vecka tillbaka och det gör mig orolig.. tänk om nåt är fel. Förra gången mådde jag illa fram till v 16-17. Nu är jag i v 11 eller 12 tror jag. Hoppas bara att allt är som det ska <3
  2. 1
    Orolig och spänd På torsdag ska vi göra ultraljudet för kub. Är egentligen inte rädd för att det ska vara nåt kromosomfel men jag vill göra det bara för att få se pyret tidigare än RUL. Mitt illamående har försvunnit nästan helt sen nån vecka tillbaka och det gör mig orolig.. tänk om nåt är fel. Förra gången mådde jag illa fram till v 16-17. Nu är jag i v 11 eller 12 tror jag. Hoppas bara att allt är som det ska <3
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2

    Orolig och spänd

    Okej, jag förhastade mig visst lite när jag påstod att illamåendet försvunnit. I fredags morse fick jag inte behålla frukosten och stekt mat gör fortfarande att jag tappar aptiten. Jobbigt men skönt att ha några symtom att luta sig mot. Nu väntar vi med spänning inför ul på torsdag och sen blir det nog att berätta för resten av familjen och vännerna! Hittills är det bara mamma, svärmor, en kompis och en kusin som vet :P
  4. 2
    Orolig och spänd Okej, jag förhastade mig visst lite när jag påstod att illamåendet försvunnit. I fredags morse fick jag inte behålla frukosten och stekt mat gör fortfarande att jag tappar aptiten. Jobbigt men skönt att ha några symtom att luta sig mot. Nu väntar vi med spänning inför ul på torsdag och sen blir det nog att berätta för resten av familjen och vännerna! Hittills är det bara mamma, svärmor, en kompis och en kusin som vet :P
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar