Tid bokad
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Tid bokad

    Fick äntligen tag i min BM och har bokat tid för inskrivning och VUL (kommer att få en läkare jag avskyr men vad kan man göra ) , nu börjar det kännas verkligt och hoppas på positiva besked
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Tid bokad Fick äntligen tag i min BM och har bokat tid för inskrivning och VUL (kommer att få en läkare jag avskyr men vad kan man göra ) , nu börjar det kännas verkligt och hoppas på positiva besked
  3. Nr6
    #2
    Trist med läkaren, men det blir förhoppningsvis bra ändå!
    När är det dags? Klart det ska bli bra besked!

    Idag har jag gått 8 veckor. 20%!
    9 dagar kvar till första titten på lilla pyret där inne
  4. 2
    Trist med läkaren, men det blir förhoppningsvis bra ändå!
    När är det dags? Klart det ska bli bra besked!

    Idag har jag gått 8 veckor. 20%!
    9 dagar kvar till första titten på lilla pyret där inne
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Mmm hade henne när jag åkte in akut efter ett av mina MF och en mer känslokall och osympatisk människa får man leta länge efter
    Ska jag vara skrockfull så borde det bli bra, nr 9 är ett positivt tal i vår familj då alla 3 barnen har en 9:a nånstans i sin födelsedata och vi bor på husnr 9 VUL blir den 9/12 och det är min 9:e påbörjade graviditet så då måste det ju gå bra eller hur
  6. 3
    Mmm hade henne när jag åkte in akut efter ett av mina MF och en mer känslokall och osympatisk människa får man leta länge efter
    Ska jag vara skrockfull så borde det bli bra, nr 9 är ett positivt tal i vår familj då alla 3 barnen har en 9:a nånstans i sin födelsedata och vi bor på husnr 9 VUL blir den 9/12 och det är min 9:e påbörjade graviditet så då måste det ju gå bra eller hur
  7. Nr6
    #4
    Ja definitivt!
  8. 4
    Ja definitivt!
  9. Tm2
    #5
    Utan tvekan! Jag är också skönt skrockfull denna gång. Mina barn är födda i augusti, min man är född i augusti och min mamma (som bor hos oss) är född i augusti. Så, det är klart att alla i den här familjen föds i augusti. Vilket det här lilla pyret också kommer att göra när jag följer min vana att gå 14 dagar över tiden...
  10. 5
    Utan tvekan! Jag är också skönt skrockfull denna gång. Mina barn är födda i augusti, min man är född i augusti och min mamma (som bor hos oss) är född i augusti. Så, det är klart att alla i den här familjen föds i augusti. Vilket det här lilla pyret också kommer att göra när jag följer min vana att gå 14 dagar över tiden...
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Har iofs dom andra 3 barnen samlade i månadsskiftet augusti/september och så länge vill jag inte gå över
  12. 6
    Har iofs dom andra 3 barnen samlade i månadsskiftet augusti/september och så länge vill jag inte gå över
  13. Tm2
    #7
    Haha, nä - inte jag heller!
  14. 7
    Haha, nä - inte jag heller!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar