Obehaglig tyngd
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Obehaglig tyngd

    Usch har en obehagskänsla och tyngd i magen, känns inte alls bra utan är superorolig just nu, vill bara att det ska bli den 9:e så vi får se knyttet.
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Obehaglig tyngd Usch har en obehagskänsla och tyngd i magen, känns inte alls bra utan är superorolig just nu, vill bara att det ska bli den 9:e så vi får se knyttet.
  3. Nr6
    #2
    Hoppas allt är bra med ert knytte! Jobbigt att behöva vänta, hoppas du kan sysselsätta dig bra i veckan så tiden går snabbt <3
  4. 2
    Hoppas allt är bra med ert knytte! Jobbigt att behöva vänta, hoppas du kan sysselsätta dig bra i veckan så tiden går snabbt <3
  5. Femman på G
    #3
    Usch! Denna oro!

    Kan du inte få en koll snarare inpå? Att vänta dryga veckan är ju ren tortyr.

    Tummar hålles såklart!
  6. 3
    Usch! Denna oro!

    Kan du inte få en koll snarare inpå? Att vänta dryga veckan är ju ren tortyr.

    Tummar hålles såklart!
  7. Tm2
    #4
    Usch och fy vad jobbigt! Tänker på dig och håller tummar för det bästa. Oron just nu är inte rolig...
  8. 4
    Usch och fy vad jobbigt! Tänker på dig och håller tummar för det bästa. Oron just nu är inte rolig...
  9. Tm2
    #5
    Hur känns det idag? Är du fortfarande orolig? Själv vaknade jag i natt, gick upp och kissade och noterade att jag INTE mådde illa. Vilket så klart gjorde mig helnojjig och sen kunde jag inte sova på resten av natten. Nu? Nu mår jag jätteilla OCH är trött. Lyckat... Hoppas du känner dig bättre idag!
  10. 5
    Hur känns det idag? Är du fortfarande orolig? Själv vaknade jag i natt, gick upp och kissade och noterade att jag INTE mådde illa. Vilket så klart gjorde mig helnojjig och sen kunde jag inte sova på resten av natten. Nu? Nu mår jag jätteilla OCH är trött. Lyckat... Hoppas du känner dig bättre idag!
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Känner fortfarande en tyngd neråt mellan varven men ingen smärta och inget blod så hoppas allt är bra, har ju tid för VUL på tisdag så bara att hoppas och försöka låta bli att oroa sig allt för mycket, mår iaf fruktansvärt illa, ont i brösten, trött mm så alla symtom finns kvar och det hoppas jag är positivt fast jobbigt. Tack för att ni bryr er
  12. 6
    Känner fortfarande en tyngd neråt mellan varven men ingen smärta och inget blod så hoppas allt är bra, har ju tid för VUL på tisdag så bara att hoppas och försöka låta bli att oroa sig allt för mycket, mår iaf fruktansvärt illa, ont i brösten, trött mm så alla symtom finns kvar och det hoppas jag är positivt fast jobbigt. Tack för att ni bryr er
  13. Tm2
    #7
    Håller tummarna till tusen inför tisdag! Skönt med VUL. Jag har inskrivning om lite mer än en vecka och hoppas då få höra att jag får göra ett UL innan jul iaf. Iom att vi passerar v.12 i jul/nyårshelgen tänkte vi berätta för alla då, och då vore det skönt att veta att allt är ok.
  14. 7
    Håller tummarna till tusen inför tisdag! Skönt med VUL. Jag har inskrivning om lite mer än en vecka och hoppas då få höra att jag får göra ett UL innan jul iaf. Iom att vi passerar v.12 i jul/nyårshelgen tänkte vi berätta för alla då, och då vore det skönt att veta att allt är ok.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar