UL bokat
Julibarn 2015
  1. Tm2
    #1

    UL bokat

    Har precis bokat en tidig UL-tid nästa torsdag, då jag borde vara i vecka 9+5. Ser fram emot, och inte - är så himla rädd för en MA igen. Å andra sidan, jag mår så sjukt illa, så det bara borde vara bra. Men usch vad läskigt det känns...
  2. 1
    UL bokat Har precis bokat en tidig UL-tid nästa torsdag, då jag borde vara i vecka 9+5. Ser fram emot, och inte - är så himla rädd för en MA igen. Å andra sidan, jag mår så sjukt illa, så det bara borde vara bra. Men usch vad läskigt det känns...
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    Lycka till, går säkert bra.
    Illamående brukar vara ett bra tecken.
  4. 2
    Lycka till, går säkert bra.
    Illamående brukar vara ett bra tecken.
  5. Tm2
    #3
    Tack snälla! Jo, jag håller tummarna stenhårt... Och när jag fick MAn så var det just illamåendet som bara försvann bums som gjorde att jag började ana oråd. Och nu mår jag tokilla, så jag gissar att jag borde vara glad.
  6. 3
    Tack snälla! Jo, jag håller tummarna stenhårt... Och när jag fick MAn så var det just illamåendet som bara försvann bums som gjorde att jag började ana oråd. Och nu mår jag tokilla, så jag gissar att jag borde vara glad.
  7. Nr6
    #4
    Det är oerhört läskigt, speciellt när man har MA i bagaget. Hoppas och tror att allt ser bra ut!
  8. 4
    Det är oerhört läskigt, speciellt när man har MA i bagaget. Hoppas och tror att allt ser bra ut!
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Håller tummarna, jag ska få min dom idag :/
  10. 5
    Håller tummarna, jag ska få min dom idag :/
  11. Tm2
    #6
    Gulle-du, tack för support och stöttning.
  12. 6
    Gulle-du, tack för support och stöttning.
  13. Tm2
    #7
    Tack! Håller tummarna STENHÅRT för dig idag.
  14. 7
    Tack! Håller tummarna STENHÅRT för dig idag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar