Föräldralediga i/runt Tyresö!
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    Jun 2014
    #1

    Föräldralediga i/runt Tyresö!

    Hej!
    Jag fick mitt andra barn (flicka) i Juli. Första barnet föddes utomlands i 2011. Då de flesta av mina vänner redan är klara med barnafödandet, efterlyser jag andra mammmor med små barn som bor i eller i närheten av Tyresö, och som har lust att utöka sin umgängeskrets! Ålder är oviktigt, själv är jag dock 34 år ung : )

    Hör av er !!

    /Elin
  2. 1
    Föräldralediga i/runt Tyresö! Hej!
    Jag fick mitt andra barn (flicka) i Juli. Första barnet föddes utomlands i 2011. Då de flesta av mina vänner redan är klara med barnafödandet, efterlyser jag andra mammmor med små barn som bor i eller i närheten av Tyresö, och som har lust att utöka sin umgängeskrets! Ålder är oviktigt, själv är jag dock 34 år ung : )

    Hör av er !!

    /Elin
  3. Medlem sedan
    Oct 2014
    #2
    Hej!
    Jag bor i Saltsjöbaden, Nacka, men skulle gärna ses ändå, kanske i Sickla köpkvarter eller Nacka forum :-) Jag är 24 år och har en dotter på 5 månader :-)
  4. 2
    Hej!
    Jag bor i Saltsjöbaden, Nacka, men skulle gärna ses ändå, kanske i Sickla köpkvarter eller Nacka forum :-) Jag är 24 år och har en dotter på 5 månader :-)
  5. Medlem sedan
    Jun 2014
    #3
    Hej Marika! Absolut, Nacka forum eller Sickla köpkvarter passar bra. Vi hinner inte innan jul, men kanske i mellandagarna eller efter nyår?! : )
  6. 3
    Hej Marika! Absolut, Nacka forum eller Sickla köpkvarter passar bra. Vi hinner inte innan jul, men kanske i mellandagarna eller efter nyår?! : )
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    Det låter som en jättebra idé :-) Efter nyår blir nog toppen :-)
  8. 4
    Det låter som en jättebra idé :-) Efter nyår blir nog toppen :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar