bruna flytningar
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2012
    #1

    bruna flytningar

    När jag gick på toa imorse upptäckte jag att jag har fått bruna flytningar!! Total panik har också haft ont i magen hela dagen.. Hoppas att det inte är ett missfall på gång

    Imorgon har jag första samtalet på mvc, får se vad de säger där..

    Någon av er som varit med om något liknande?
  2. 1
    bruna flytningar När jag gick på toa imorse upptäckte jag att jag har fått bruna flytningar!! Total panik har också haft ont i magen hela dagen.. Hoppas att det inte är ett missfall på gång

    Imorgon har jag första samtalet på mvc, får se vad de säger där..

    Någon av er som varit med om något liknande?
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Jag fick lite bruna flytningar min förra graviditet och det min dotter är 2,5 år nu så det behöver inte vara något farligt. Hoppas det går bra:-)
  4. 2
    Jag fick lite bruna flytningar min förra graviditet och det min dotter är 2,5 år nu så det behöver inte vara något farligt. Hoppas det går bra:-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2012
    #3
    Det har avtagit nu, men man blir ju så nojig!! Hade hälsosamtal i torsdags och barnmorskan sa att det är ganska vanligt och att jag inte ska oroa mig!
  6. 3
    Det har avtagit nu, men man blir ju så nojig!! Hade hälsosamtal i torsdags och barnmorskan sa att det är ganska vanligt och att jag inte ska oroa mig!
  7. Medlem sedan
    Dec 2014
    #4
    Hur har det gått för dig?
  8. 4
    Hur har det gått för dig?
  9. Medlem sedan
    Mar 2012
    #5
    Det har gått bra än så länge, men oron finns där varje dag att det inte ska gå vägen! Försöker njuta och vara glad, men vågar inte riktigt känna efter då det inte gick bra under min förra graviditet.
  10. 5
    Det har gått bra än så länge, men oron finns där varje dag att det inte ska gå vägen! Försöker njuta och vara glad, men vågar inte riktigt känna efter då det inte gick bra under min förra graviditet.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar