Inga fler blivande septembermammor? - Sidan 2
Septemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2015
    #21
    hejsan! jag plussade för en vecka sen o efter vad vi räknat ut så har vi beräknat bf den 16e september. Det blir barn nr 2! känns spännande. har till på bm på torsdag
  2. 21
    hejsan! jag plussade för en vecka sen o efter vad vi räknat ut så har vi beräknat bf den 16e september. Det blir barn nr 2! känns spännande. har till på bm på torsdag
  3. Medlem sedan
    Jan 2015
    #22
    Hej!

    Plussade 2015-01.04
    Har inskrivningen den 30/1
    Då får jag reda på vilken vecka
  4. 22
    Hej!

    Plussade 2015-01.04
    Har inskrivningen den 30/1
    Då får jag reda på vilken vecka
  5. Medlem sedan
    Jan 2015
    #23
    Grattis till er!!
    Har själv tid till vul den 3/2 då jag ungefär är i v7. Så jag hoppas att vi får se ett litet pickande hjärta då!
  6. 23
    Grattis till er!!
    Har själv tid till vul den 3/2 då jag ungefär är i v7. Så jag hoppas att vi får se ett litet pickande hjärta då!
  7. Medlem sedan
    Jan 2015
    #24
    Hej igen! idag var jag på inskrivningssamtal på bm. allt gick bra. Är i vecka 6+0 idag. Fick tid för provtagning o ska boka tid för kub. mycket spännande nu framöver. hade en jobbig förlossning sist som slutade i akutsnitt så har lite tankar o funderingar nu om hur denna förlossning kommer gå. vad har ni andra för tankar o funderingar?
  8. 24
    Hej igen! idag var jag på inskrivningssamtal på bm. allt gick bra. Är i vecka 6+0 idag. Fick tid för provtagning o ska boka tid för kub. mycket spännande nu framöver. hade en jobbig förlossning sist som slutade i akutsnitt så har lite tankar o funderingar nu om hur denna förlossning kommer gå. vad har ni andra för tankar o funderingar?
  9. Medlem sedan
    Jan 2015
    #25
    Jag plussade för tre dagar sen väntar vårt första den 14/9
  10. 25
    Jag plussade för tre dagar sen väntar vårt första den 14/9
  11. Medlem sedan
    Jan 2015
    #26
    Plussade igår! BF 16/9. Fortfarande väldigt chockad!
  12. 26
    Plussade igår! BF 16/9. Fortfarande väldigt chockad!
  13. Medlem sedan
    Jan 2015
    #27
    Plussade förra veckan och har inte hunnit vara hos barnmorskan än, men enligt min app är beräknat förlossningsdatum 28 september <3
  14. 27
    Plussade förra veckan och har inte hunnit vara hos barnmorskan än, men enligt min app är beräknat förlossningsdatum 28 september <3
  15. Medlem sedan
    Jan 2015
    #28
    Grattis till er nya som har anlänt i gruppen!
  16. 28
    Grattis till er nya som har anlänt i gruppen!
  17. Medlem sedan
    Jan 2015
    #29
    Vad roligt att vi börjar bli några stycken nu! hur mår alla då? Själv har jag lite "mensvärk" nu ikväll. :/
  18. 29
    Vad roligt att vi börjar bli några stycken nu! hur mår alla då? Själv har jag lite "mensvärk" nu ikväll. :/
  19. Medlem sedan
    Jan 2015
    #30
    Jag mår rätt bra. Lite mensvärk och stickningar i livmodern antar jag att det är, TRÖTT och detta kanske är är mer än vad ni vill veta, men trög tarm!!! Peppar peppar inget illamående hittills!
  20. 30
    Jag mår rätt bra. Lite mensvärk och stickningar i livmodern antar jag att det är, TRÖTT och detta kanske är är mer än vad ni vill veta, men trög tarm!!! Peppar peppar inget illamående hittills!
  21. Medlem sedan
    Jan 2015
    #31
    samma här med värk o trött. blir även väldigt yr när jag reser mej. o reser jag mej fort kan det bli som håll-känsla med stickningar i höften på insidan om ni förstår. inget illamående än heller. inget problem på tarm fronten men visst kunde man bli lite förstoppad? har för mej att jag läste det nånstans.
  22. 31
    samma här med värk o trött. blir även väldigt yr när jag reser mej. o reser jag mej fort kan det bli som håll-känsla med stickningar i höften på insidan om ni förstår. inget illamående än heller. inget problem på tarm fronten men visst kunde man bli lite förstoppad? har för mej att jag läste det nånstans.
  23. Medlem sedan
    Jan 2015
    #32
    Hej!
    Jag plussade den 30/12 och efter egen räkning borde beräknat bf bli den 1/9. Första barnet och det är så spännande!
    Har dock mått tjyvens de sista 2 veckorna med illamående och kräkningar vilket resulterat i sjukskrivning….klättrar på väggarna just nu och hoppas jag kan återgå till jobbet i slutet på veckan Min största fruktan med det är kaffekokaren!! Vet inte hur jag ska klara av stanken från nybryggt kaffe (har tidigare haft en kaffekopp i handen i stort sett hela vakna tiden)
  24. 32
    Hej!
    Jag plussade den 30/12 och efter egen räkning borde beräknat bf bli den 1/9. Första barnet och det är så spännande!
    Har dock mått tjyvens de sista 2 veckorna med illamående och kräkningar vilket resulterat i sjukskrivning….klättrar på väggarna just nu och hoppas jag kan återgå till jobbet i slutet på veckan Min största fruktan med det är kaffekokaren!! Vet inte hur jag ska klara av stanken från nybryggt kaffe (har tidigare haft en kaffekopp i handen i stort sett hela vakna tiden)
  25. Medlem sedan
    Jan 2015
    #33
    Frida211, samma här! Helt plötsligt framkallar kaffe fruktansvärt illamående och smakar skit!!
    Folk tittar konstigt på en när man helt plötsligt sitter där med te istället
  26. 33
    Frida211, samma här! Helt plötsligt framkallar kaffe fruktansvärt illamående och smakar skit!!
    Folk tittar konstigt på en när man helt plötsligt sitter där med te istället
  27. Medlem sedan
    Jan 2015
    #34
    Jag har också plussat!!! Är septembermammor sedan tidigare 😊
  28. 34
    Jag har också plussat!!! Är septembermammor sedan tidigare 😊
  29. Medlem sedan
    Jan 2015
    #35
    Jag har också en son som är född i september 2012
  30. 35
    Jag har också en son som är född i september 2012
  31. Medlem sedan
    Jan 2015
    #36
    Grattis!!
  32. 36
    Grattis!!
  33. Medlem sedan
    Feb 2010
    #37
    Hejsan! Även jag har plussat och väntar nu mitt första barn i början av september! Roligt att det är ett gäng i gruppen redan nu
  34. 37
    Hejsan! Även jag har plussat och väntar nu mitt första barn i början av september! Roligt att det är ett gäng i gruppen redan nu
  35. Medlem sedan
    Jan 2015
    #38
    varit på vul idag och fick se det lilla hjärtat picka. Enligt Vul bf 22 Sept
  36. 38
    varit på vul idag och fick se det lilla hjärtat picka. Enligt Vul bf 22 Sept
  37. Medlem sedan
    Jan 2015
    #39
    va kul emmsan! Vi gjorde VUL igår och vi är beräknade till den 16/9.. Visst va de härligt att få de bekräftat att de faktiskt finns nåt där inne
  38. 39
    va kul emmsan! Vi gjorde VUL igår och vi är beräknade till den 16/9.. Visst va de härligt att få de bekräftat att de faktiskt finns nåt där inne
  39. Medlem sedan
    Jan 2015
    #40
    Hur går det för er andra septembermammor där ute?!
  40. 40
    Hur går det för er andra septembermammor där ute?!
Sidan 2 av 9 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar