Inga fler blivande septembermammor? - Sidan 3
Septemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2015
    #41
    Ja visst var det häftigt att få se! Nu vet man liksom att där är något och att det lever!
  2. 41
    Ja visst var det häftigt att få se! Nu vet man liksom att där är något och att det lever!
  3. Medlem sedan
    Jan 2015
    #42
    Hej alla där ute!

    Är blivande "september mamma" om allt går som planerat. Bf 5:e september 2015. Är i gravidvecka 10 just nu. Kul att det är fler som väntar i september!
  4. 42
    Hej alla där ute!

    Är blivande "september mamma" om allt går som planerat. Bf 5:e september 2015. Är i gravidvecka 10 just nu. Kul att det är fler som väntar i september!
  5. Medlem sedan
    Jan 2015
    #43
    jag ska på inskrivning imorgon, ska bli superkul. Har knappt känt av att jag är gravid de senaste två veckorna utom att magen börjar puta lite smått
  6. 43
    jag ska på inskrivning imorgon, ska bli superkul. Har knappt känt av att jag är gravid de senaste två veckorna utom att magen börjar puta lite smått
  7. Medlem sedan
    Jan 2015
    #44
    Grattis! När är du beräknad till? Kul att vi börjat bli många här nu
  8. 44
    Grattis! När är du beräknad till? Kul att vi börjat bli många här nu
  9. Medlem sedan
    Feb 2015
    #45
    Hej ! Och grattis till er alla septembermammor.
    Beräknad ankomst 18/9 & det är vårat första barn . Har fortf inte smällt det , blir nog på UL då man kan "se" att det faktiskt finns något vackert därinne .
  10. 45
    Hej ! Och grattis till er alla septembermammor.
    Beräknad ankomst 18/9 & det är vårat första barn . Har fortf inte smällt det , blir nog på UL då man kan "se" att det faktiskt finns något vackert därinne .
  11. Medlem sedan
    Jan 2015
    #46
    Grattis!! Väntar också vårt första och ja det var svårt att förstå i början. Men i tisdags var vi på VUL och fick se det lilla livet och vilken känsla
  12. 46
    Grattis!! Väntar också vårt första och ja det var svårt att förstå i början. Men i tisdags var vi på VUL och fick se det lilla livet och vilken känsla
  13. Medlem sedan
    Feb 2015
    #47
    ååh vad roligt . Längtar tills den dagen kommer absolut !
  14. 47
    ååh vad roligt . Längtar tills den dagen kommer absolut !
  15. Medlem sedan
    Jan 2015
    #48
    hur mår alla september mammor? Här har illamåendet släppt, men jag äter 2ggr/natt (knäckebröd) och har fått väldigt ont i ryggen. Känns för tidigt för foglossning, och hur vet man när de är de om det är första barnet trevlig helg!
  16. 48
    hur mår alla september mammor? Här har illamåendet släppt, men jag äter 2ggr/natt (knäckebröd) och har fått väldigt ont i ryggen. Känns för tidigt för foglossning, och hur vet man när de är de om det är första barnet trevlig helg!
  17. Medlem sedan
    Feb 2015
    #49
    Här har ni en till blivande september-mamma
    Plussade 15 jan och har räknat mig fram till 6+6 idag.
    Första barnet och det känns väldigt spännande!
  18. 49
    Här har ni en till blivande september-mamma
    Plussade 15 jan och har räknat mig fram till 6+6 idag.
    Första barnet och det känns väldigt spännande!
  19. Medlem sedan
    Feb 2015
    #50
    Mått illa kanske fyra gånger men går fort över. Men har haft sjukt ont i brösten , riktigt ömma! Aptit som heter duga .. Hungrig jämt , och även törstig . Kissar mkt , speciellt nätter . Mensvärk kände jag av väldigt mkt i vecka 5-7 , nu inte lika ofta och lite mindre smärtsamma. Idag har jag haft ont i rygg , men kan bero på arbetet , eller inte ! Tunga lyft( personlig assistent) . Nästäppa sedan 4 dagar tillbaka , kan man få läste jag , jag som trodde ja skulle bli sjuk ... Skönt att slippa isåfall !
  20. 50
    Mått illa kanske fyra gånger men går fort över. Men har haft sjukt ont i brösten , riktigt ömma! Aptit som heter duga .. Hungrig jämt , och även törstig . Kissar mkt , speciellt nätter . Mensvärk kände jag av väldigt mkt i vecka 5-7 , nu inte lika ofta och lite mindre smärtsamma. Idag har jag haft ont i rygg , men kan bero på arbetet , eller inte ! Tunga lyft( personlig assistent) . Nästäppa sedan 4 dagar tillbaka , kan man få läste jag , jag som trodde ja skulle bli sjuk ... Skönt att slippa isåfall !
  21. Medlem sedan
    Feb 2015
    #51
    Hoppar in även här. Är inne på oktobbermammor med då jag inte riktigt vet när bf är. Appar och uträkningar är delade. Så månadskiftet september/oktober är mittemellan! :-)

    Första barnen och galet spännande samtidigt är det ofattbart att om allt går vägen så ska jag bli mamma!! :-)
    Är i minst vecka 7+0
  22. 51
    Hoppar in även här. Är inne på oktobbermammor med då jag inte riktigt vet när bf är. Appar och uträkningar är delade. Så månadskiftet september/oktober är mittemellan! :-)

    Första barnen och galet spännande samtidigt är det ofattbart att om allt går vägen så ska jag bli mamma!! :-)
    Är i minst vecka 7+0
  23. Medlem sedan
    Feb 2015
    #52
    neenok, Jag står också och vickar mellan sep-okt
  24. 52
    neenok, Jag står också och vickar mellan sep-okt
  25. Medlem sedan
    Jan 2015
    #53
    Grattis, vad kul! Väntar också vårt första och jag är 7+4 och har bf 22 Sept enligt VUL i tisdags, så då borde du också ha bf däromkring
  26. 53
    Grattis, vad kul! Väntar också vårt första och jag är 7+4 och har bf 22 Sept enligt VUL i tisdags, så då borde du också ha bf däromkring
  27. Medlem sedan
    Jul 2006
    #54
    Hej!
    Sällar mig till den här gruppen då förmodat bf är 27-29 september.
    Döm om min förvåning när jag insåg att mitt konto från när jag väntade första barnet fortfarande fanns kvar!
    Om allt går vägen med det här så blir det nummer tre. Ska bli mysigt med en liten igen, de andra är ju så stora nu (-07 & -09)!
    Inga graviditetsbesvär än, förutom grym trötthet, men de kommer väl tänker jag. Hittade även gravidetskalendern från första barnet här, hade redan börjat må illa vi den här tiden då. Hoppas det håller sig borta!

    /Celi
  28. 54
    Hej!
    Sällar mig till den här gruppen då förmodat bf är 27-29 september.
    Döm om min förvåning när jag insåg att mitt konto från när jag väntade första barnet fortfarande fanns kvar!
    Om allt går vägen med det här så blir det nummer tre. Ska bli mysigt med en liten igen, de andra är ju så stora nu (-07 & -09)!
    Inga graviditetsbesvär än, förutom grym trötthet, men de kommer väl tänker jag. Hittade även gravidetskalendern från första barnet här, hade redan börjat må illa vi den här tiden då. Hoppas det håller sig borta!

    /Celi
  29. Medlem sedan
    Feb 2015
    #55
    Tack och grattis ni med Emssan och iima! :-)
    Jättesvårt det där när man får över en veckas skillnad på alla uträknare !
    ska på VUL i veckan så förhoppningsvis lite klokare efter det ;-)
    Får ungefär 50/50 på 23sept och 3okt. Kan inte förstå att det skiljer sig så?

    iima haha blir inte klok på det här! Vilka sätt har du räknat ut? :-P ska du på inskrivning snart?
  30. 55
    Tack och grattis ni med Emssan och iima! :-)
    Jättesvårt det där när man får över en veckas skillnad på alla uträknare !
    ska på VUL i veckan så förhoppningsvis lite klokare efter det ;-)
    Får ungefär 50/50 på 23sept och 3okt. Kan inte förstå att det skiljer sig så?

    iima haha blir inte klok på det här! Vilka sätt har du räknat ut? :-P ska du på inskrivning snart?
  31. Medlem sedan
    Feb 2015
    #56
    neenok, Jag har räknat med appar och hemsidor där man anger sista mensens första dag. Så enligt dem är jag på 7+4 idag. Men barnmorskan sa en dag back.

    Och själva inskrivningen blir 2/3, vi var ju dock där igår, men jag antar att det bara räknades som ett hälsosamtal.
  32. 56
    neenok, Jag har räknat med appar och hemsidor där man anger sista mensens första dag. Så enligt dem är jag på 7+4 idag. Men barnmorskan sa en dag back.

    Och själva inskrivningen blir 2/3, vi var ju dock där igår, men jag antar att det bara räknades som ett hälsosamtal.
  33. Medlem sedan
    Feb 2015
    #57
    Hej! Då hoppar jag in med! Plusade förra veckan. BF 25 sep, ska på inskrivning på måndag! Hade inte en tanke på att jag var gravid trots att detta är barn nr 3! Trodde helt klart att det var en influensa på väg men sen när jag börja räkna så var jag 2 veckor sen, onda bröst och illa mående!! Men ska bli roligt med en liten till mina 2 är födda -06 och -09!'
  34. 57
    Hej! Då hoppar jag in med! Plusade förra veckan. BF 25 sep, ska på inskrivning på måndag! Hade inte en tanke på att jag var gravid trots att detta är barn nr 3! Trodde helt klart att det var en influensa på väg men sen när jag börja räkna så var jag 2 veckor sen, onda bröst och illa mående!! Men ska bli roligt med en liten till mina 2 är födda -06 och -09!'
  35. Medlem sedan
    Jan 2015
    #58
    Hej och vad kul att det fortsätter komma in fler blivande mammor! Grattis till er!

    Jag ska på inskrivning imorgon då jag är 9+0. Ska bli spännande! Någon av er andra som hunnit med inskrivning än?
  36. 58
    Hej och vad kul att det fortsätter komma in fler blivande mammor! Grattis till er!

    Jag ska på inskrivning imorgon då jag är 9+0. Ska bli spännande! Någon av er andra som hunnit med inskrivning än?
  37. Medlem sedan
    Feb 2015
    #59
    iima, får du samma svar på alla? Fattar inte att det diffar så mycket för mig!

    Det viaade sig att jag hade rätt ang. tiden! Så enligt beräkning är jag i v7 (6+6)
    Nästa vecka träffar jag BM. fick du en bra barnmorska iima?
  38. 59
    iima, får du samma svar på alla? Fattar inte att det diffar så mycket för mig!

    Det viaade sig att jag hade rätt ang. tiden! Så enligt beräkning är jag i v7 (6+6)
    Nästa vecka träffar jag BM. fick du en bra barnmorska iima?
  39. Medlem sedan
    Feb 2015
    #60

    Hej alla gravida :)

    Jag fick reda på i vecka 5 att jag va gravid är nu i vecka 9 planerad födsel den 24 september det är första graviditeten oxå så är lycklig som satan hehe
    mina symtom har gått upp och ner men nu har illamåendet på morgonen slutat och sen så spyr jag bara efter jag ätit någon som känner igen sig ? Jag tycker den sidan är suverän och ser fram emot att få byta ord och skratt med er mvh leah
  40. 60
    Hej alla gravida :) Jag fick reda på i vecka 5 att jag va gravid är nu i vecka 9 planerad födsel den 24 september det är första graviditeten oxå så är lycklig som satan hehe
    mina symtom har gått upp och ner men nu har illamåendet på morgonen slutat och sen så spyr jag bara efter jag ätit någon som känner igen sig ? Jag tycker den sidan är suverän och ser fram emot att få byta ord och skratt med er mvh leah
Sidan 3 av 9 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar