Blod efter toabesök
Augustibarn 2015
  1. Anonym
    #1

    Blod efter toabesök

    Imorse när jag varit på toa och torkade mig så var det blod på pappret, samma sak efter ett par timmar men inget nu.. Jag vet att vissa får blödningar när man skulle haft mens (är i v7+1) men gud vad orolig jag är nu. Känns inget kul alls med nyår. Jag får väl hålla tummarna och hoppas på det bästa
  2. 1
    Blod efter toabesök Imorse när jag varit på toa och torkade mig så var det blod på pappret, samma sak efter ett par timmar men inget nu.. Jag vet att vissa får blödningar när man skulle haft mens (är i v7+1) men gud vad orolig jag är nu. Känns inget kul alls med nyår. Jag får väl hålla tummarna och hoppas på det bästa
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Så jobbigt men det är säkert ingen fara. Vanligt med små blödningar under hela graviditeten men jag förstår dig. Jag blir nojjig om jag mår bra en stund. Det är allt som krävs för att surra igång mitt huvud
  4. 2
    Så jobbigt men det är säkert ingen fara. Vanligt med små blödningar under hela graviditeten men jag förstår dig. Jag blir nojjig om jag mår bra en stund. Det är allt som krävs för att surra igång mitt huvud
  5. Medlem sedan
    Dec 2014
    #3
    Har fått tid för vul på onsdag efter lite blödningar. Har ikväll sinnes ont i korsryggen. Ska bli skönt att få veta iaf.
  6. 3
    Har fått tid för vul på onsdag efter lite blödningar. Har ikväll sinnes ont i korsryggen. Ska bli skönt att få veta iaf.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar