4:de januari då...
Träning
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    4:de januari då...

    Idag blev det 45 min löpning, intervallpass. 5 min uppvärmning, 29,5 min intervaller (1,5 min med 1 min jogg emellan) och 10,5 min nedvarvning. Utförsåkningen kändes i benen kan jag lova, det var seeegt mot slutet
    Carolina med E 0403, V 0609 och lillebror F född 1/9 -08
    Ny blogg om mitt dubbelliv:
    http://mittsicilianskaliv.blogspot.com

    Titta gärna in på matbloggen!
    http://sisterfood.blogspot.com
  2. 1
    4:de januari då... Idag blev det 45 min löpning, intervallpass. 5 min uppvärmning, 29,5 min intervaller (1,5 min med 1 min jogg emellan) och 10,5 min nedvarvning. Utförsåkningen kändes i benen kan jag lova, det var seeegt mot slutet
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Ja utförsåkning är nog rätt tuff träning! Men gött med träningsvärk
  4. 2
    Ja utförsåkning är nog rätt tuff träning! Men gött med träningsvärk
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    ... och dag 5 blev det 1 timme benstyrka (skulle simmat också men det blev bara 15 min crawl-övande eftersom sonen skrapade upp foten i äventyrsbadet så att vi fick åka hem).
  6. 3
    ... och dag 5 blev det 1 timme benstyrka (skulle simmat också men det blev bara 15 min crawl-övande eftersom sonen skrapade upp foten i äventyrsbadet så att vi fick åka hem).
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    5/1: Idag blev det stavgång + 15 min yoga. Alltid svårare att få ihop mina steg de dagar jag jobbar...
    6/1: Längdskidor med familjen på konstsnöslinga. Kul, hoppas vi kan få lite natursnö också!
  8. 4
    5/1: Idag blev det stavgång + 15 min yoga. Alltid svårare att få ihop mina steg de dagar jag jobbar...
    6/1: Längdskidor med familjen på konstsnöslinga. Kul, hoppas vi kan få lite natursnö också!
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    6/1 blev långsam jogg 45 minuter i snöfall
    Kul med längd även om det är på konstsnö! Jag hoppas att vi kan åka lite nästa helg.
  10. 5
    6/1 blev långsam jogg 45 minuter i snöfall
    Kul med längd även om det är på konstsnö! Jag hoppas att vi kan åka lite nästa helg.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Bra jobbat!
  12. 6
    Bra jobbat!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar